شناسهٔ خبر: 41762352 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

فیروزی تأکید کرد

پیشرفت در فناوری هسته‌ای، سیاست اجتناب‌ناپذیر جمهوری اسلامی

نماینده مردم نطنز در مجلس معتقد است مذاکره راه حلی برای حذف تحریم نیست بلکه اتکا به نیروی درون است که می‌تواند سد تحریم‌ها را بشکند.

صاحب‌خبر -

رحمت الله فیروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در حوزه تحریم‌ها و عدم تأثیر آن بر ادامه روند فعالیت هسته ای کشورمان، گفت: فناوری هسته ای تنها به بعد نظامی محدود نمی شود که برخی کشورها نگران آن هستند بلکه در حوزه های مختلف انرژی، پزشکی، صنعت، کشاورزی، دامداری و غیره کاربرد دارد.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه همه کشورهای دنیا حق استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای را دارند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی با تمام توان خود در حوزه پیشرفت این صنعت به عنوان یکی از سیاست های اجتناب ناپذیر خود، گام بر می دارد و هیچ تهدید مانع ما نخواهد شد.

رحمت الله فیروزی پوربادی در نطق میان دستور

وی همچنین تأکید کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات، اتکا به داشته های خودمان، پرورش استعدادها و به کارگیری توان داخلی است که تا به امروز توانسته است سدی سر راه تحریم ها باشد.

فیروزی ادامه داد: امروز مهم ترین وظیفه حاکمیت، حمایت از نخبگان و سرمایه های ملی و تقویت آنها است تا کشور را به قله های مد نظر خود در سند چشم انداز برساند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی سیاست تعامل بر اساس تجربه است، خاطرنشان کرد: هربار به اروپایی ها اعتماد کردیم دچار خسارت شدیم لذا دولتمردان باید بدانند صرفا در راستای منافع کشور گام برداشته و با کشورهایی وارد تعامل شوند که منافع ملی را به خطر نیندازند./

پایان پیام

نظر شما