شناسهٔ خبر: 41759568 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

روزنامه‌ی «جوان»: «سازندگی» ستاد «جو بایدن» شده!

صاحب‌خبر -

روزنامه اصولگرای جوان در یادداشتی از مواضع روزنامه سازندگی (ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران) درباره انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا و جو بایدن، رقیب دونالد ترامپ به شدت انتقاد کرد و در کنایه‌ای به این رسانه آن را ستاد انتخاباتی بایدن توصیف کرد!

به گزارش سایت برترین ها روزنامه جوان نوشت:

* انتخابات ریاست جمهوری امریکا چهار ماه دیگر برگزار می‌شود و هم اکنون بحث‌های انتخاباتی با وجود محدودیت‌های کرونایی در این کشور داغ است. این پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری امریکاست که ۱۲ نوامبر مصادف با ۱۳ آبان برگزار می‌شود. دو رقیب اصلی این انتخابات یکی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور کنونی امریکا از حزب جمهوریخواه و دیگری جو بایدن، معاون باراک اوباما از حزب دموکرات است. داغی مباحث و رقابت‌های انتخاباتی در امریکا طبیعی ا‌ست، اما این‌سو در ایران رسانه‌هایی هستند که همچون انتخابات چهار سال پیش ریاست جمهوری در امریکا، حامی نامزد دموکرات‌ها هستند!

* اصلاح‌طلبان عزم جزمی برای ساخت دوقطبی‌های کذایی دارند، در ایران که باید پرهیز از دوقطبی‌سازی داشته باشند و همه نامزد‌های انتخاباتی را حامیان سربلندی ایران، اما با روش‌های متفاوت بدانند، از قضا دست به دوقطبی‌سازی دیو و دلبر می‌زنند و کاندیدای خود را به اوج می‌برند و رقیب را به پایین می‌کشند و در انتخابات امریکا که باید همه احزاب و کاندیدا‌ها را یکپارچه علیه ایران و مجری سیاست‌های ضدایرانی ایالات متحده بدانند، دست به تفکیک خوب و بد کاندیدا‌ها و احزاب می‌زنند و فراتر از آن، همانند یک رسانه امریکایی که حامی دموکرات‌ها در انتخابات است، نقش ایفا می‌کنند.

* روزنامه سازندگی متعلق به حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی به دبیرکلی «غلامحسین کرباسچی» در شماره پنجم مرداد در گزارشی با عنوان «بازگشت به برجام، عبور از براندازی»، نوشت: «در سند ۸۰صفحه‌ای مانیفست انتخاباتی دموکرات‌ها که توسط هیئتی ۱۵نفره از یاران بایدن و سندرز تهیه شده است، لیبرال‌های امریکایی تعهد کرده‌اند به برجام بازگردند و از براندازی جمهوری اسلامی ایران دست بردارند.»

* مجله اصلاح‌طلب امید جوان نیز در شماره پنجم مرداد تصویر جو بایدن را در جلد مجله منتشر کرد و نوشت: «رؤیای ایرانی آبان ۹۹، شکست ترامپ، تبریک تلفنی روحانی به بایدن، کاهش قیمت دلار، احیای برجام». این مجله که جلد خود را به عکسی انتخاباتی و مثبت و تمام صفحه از جو بایدن با تیتر بزرگ رؤیای ایرانی آبان ۹۹ اختصاص داده، نوشت: «این نشریه اصلاح‌طلب در ادامه نوشت: «چشم امید به پیروزی بایدن نیست، به شکست ترامپ است. صحبت از دیو و دلبر نیست، اما خروج ترامپ از کاخ سفید و احیای برجام می‌تواند بر اقتصاد ایران و بازگشت امید تاثیر گذارد، ولو ترامپ زمین سیاست را مین‌گذاری کرده باشد.»

انتهای پیام

نظر شما