شناسهٔ خبر: 41759346 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین :

2 نفر سارق سابقه دار با 5 فقره سرقت در اسفراین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری 2 نفر سارق سابقه دار با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ  مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبرگفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت . 

وی افزود :ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات نامحسوس موفق به شناسائی سارقان شدند .  

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران طی هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند دو نفر سارق سابقه دار را در محل پاتوقشان دستگیر کنند اظهار داشت : متهمین در تحقیقات پلیسی به 5 فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف ،که مراتب پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند . 

 وی  با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای متهمین اموال سرقتی شامل 4 عدد سماور برنجی ،6 عدد شمش گچ کاری ، نورپرداز اداری ، 2 عدد درب آلومینومی،16 عدد شیر برنجی شومینه ،  8 عدد شیر گازی ،2 عدد جک خودروی سواری و 4 عدد جک کامینت باری و4 عدد کنتور برق و.. کشف و ضبط گردید ، تصریح کرد: با تلاش ماموران در این رابطه دو نفر مالخر نیز دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با تاکید بر اینکه اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد ، خاطرنشان کرد : مقابله با مجرمان و هنجارشکنان وظیفه اصلی پلیس است و از شهروندان عزیز انتظار می رود به توصیه های پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کنند در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما