شناسهٔ خبر: 41759151 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ديدار رياض حجاب با مسئولان آمريکايي در واشنگتن

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- سفارت آمریکا در دمشق از دیدار نخست وزیر فراری سوریه با نماینده ویژه امور سوریه در وزارت خارجه آمریکا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سی ان ان، سفارت آمریکا در دمشق اعلام کرد که در دیدار ریاض حجاب، نخست وزیر پیشین و فراری سوریه با جوئل ریبورن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور داعش و نماینده ویژه امور سوریه در وزارت خارجه آمریکا، درخصوص همکاری در تمامی زمینه‌ها میان دو طرف و دست‌یابی به یک راهکار سیاسی برای بحران این کشور گفتگو شد.
این سفارت اظهارات ریبورن را نقل کرد که در این نشست گفته بود: از ادامه مذاکرات با ریاض حجاب برای دومین روز در واشنگتن بسیار خرسندم.
وی ادامه داد: ما درمورد نیاز به همکاری در تمامی زمینه‌های مربوط به جامعه سوریه در چارچوب تلاش‌ها برای دست‌یابی به یک راهکار سیاسی که "تمامی سوری‌ها را راضی کند"، گفتگو کردیم.
سفارت آمریکا اعلام کرد که این نشست با حضور حجاب، ریبورن، آنا موریس، مشاور در وزارت خزانه‌داری آمریکا و اعضای گروه همکاری در زمینه تحریم‌های قانون "سزار" برگزار شد.
سفارت آمریکا اعلام کرد که در این مذاکرات، درخصوص بهترین نحوه اجرای تحریم‌های سزار و "پایان دادن به رنج ملت سوریه به دست نظام اسد"، گفتگو شد.
ریاض حجاب از ژوئن تا اوت سال 2012 نخست وزیر سوریه بود.

نظر شما