شناسهٔ خبر: 41758613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری نمایشگاه «نگاهی به خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ایران قدیم» در موزه بزرگ خراسان

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان‌ رضوی گفت: به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، نمایشگاه «نگاهی به آثار خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ایران قدیم» در محل موزه بزرگ خراسان در مشهد از 16 تا 27 مرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل مکرمی‌فر با بیان این مطلب اظهار کرد: در این نمایشگاه، تعدادی از روزنامه‌های قدیمی ایران از دوره قاجاریه، پهلوی اول و دوم، اوایل انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: ضمیمه‌های روزنامه‌ها، قبض‌های اشتراک و رسید قدیمی، سربرگ‌های اداری، کارت خبرنگاری، کتاب و جزوه‌ها، تمبر ویژه روز خبرنگار، دوات‌دان و قلم مخصوص خبرنگاران در دوره قاجار و... از دیگر موضوعاتی است که نمایش داده خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی،  مکرمی‌فر افزود: این مجموعه ارزشمند متعلق به سینا صابری مجموعه‌دار مشهدی است. وی دانش‌آموخته رشته تاریخ و تمدن ملل اسلامی و الهیات و فقه و اصول و از محققان و پژوهشگران استان است که تاکنون شانزده جلد کتاب منتشر کرده است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان‌ رضوی یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا(ویروس کووید 19) این نمایشگاه به صورت مجازی افتتاح و اطلاع‌رسانی خواهد شد، خبرنگاران علاقه‌مند نیز در صورت تمایل به بازدید حضوری با رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود، با هماهنگی قبلی با موزه بزرگ خراسان شماره تلفن 0513 7259311 داخلی 100  می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

نظر شما