شناسهٔ خبر: 41758370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار فارس: آرامش جامعه مدیون نیروهای نظامی است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: اگر امروز در مقابل تهدیدات دشمن خارجی احساس امنیت می‌کنیم و کسی نمی‌تواند به ما زور بگوید این توانمندی به دلیل جانفشانی و آمادگی کامل نیروهای نظامی کشورمان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا عنایت‌الله رحیمی، دوشنبه در جمع فرماندهان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان فارس افزود: اقدامات و آمادگی نیروهای مسلح موجب افتخار و احساس آرامش و امنیت ملت ایران است.
او ادامه داد: مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که نیروهای مسلح احساس غرور و احترام کنند و بدانند که در مشکلات و گرفتاری‌های روزمره از آنان غفلت نشده است.
وی، خواستار توجه به مشکلات اداری و خدماتی ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس شد و افزود: دفتر فنی استانداری مشکلاتی را که از گذشته باقی مانده با جدیت دنبال کند و برای کاهش این مشکلات دستورات لازم نیز در چارچوب قانون صادر خواهد شد.

تعامل نیروهای نظامی در کشور در بالاترین سطح قرار دارد
ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امروز تعامل نیروهای نظامی کشور تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در بالاترین سطح قرار دارد.
امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی افزود: دشمن همواره به دنبال اختلاف افکنی در بین ارکان نظام بوده و هست و با طرح مسائل کذب و خلاف واقع به دنبال این است که اینگونه القاء کند که بین نیروهای مسلح کشور به ویژه ارتش و سپاه هیچ همکاری، تعامل و صمیمیتی وجود ندارد.
او ادامه داد: به جرات می‌توان گفت که تعامل و همکاری که بین نیروهای مسلح در کشور وجود دارد اگر در سایر بخش‌ها هم همین تعامل وجود داشت بسیاری از مشکلات موجود یا وجود نداشت و یا به سرعت رفع می‌شد.
وی بیان کرد: امروز ارتش با آمادگی کامل در کنار فعالیت‌های نظامی تعریف شده خود برای حفظ آمادگی، در سایر زمینه‌ها از جمله مقابله با بیماری کرونا نیز با تمام توان در صحنه حضور دارد و از ابتدای شیوع این بیماری در کنار سایر مجموعه‌ها و بخش‌ها فعالیت مستمر داشته و دارد.
وی، ضمن قدردانی از حمایت مدیریت ارشد استان و همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها با مجموعه ارتش در استان فارس اضافه کرد: امیدواریم روز به روز شاهد افزایش این همکاری و تعاملات به ویژه برای رفع برخی مشکلاتی که ارتش در فارس با آن مواجه است از جمله در زمینه ساخت منازل سازمانی و فعالیت تعاونی‌های مسکن باشیم.

نظر شما