شناسهٔ خبر: 41758298 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

رییس بنیاد نخبگان گیلان:

به فعلیت رسیدن استعداد ذاتی نیازمند هم‌افزایی بین‌دستگاهی است

اصفهانی با اشاره به لزوم شناسایی استعدادهای ذاتی، گفت: برای به فعلیت رساندن این استعدادها، همکاری و تعامل دستگاهها و نهادهای ذیربط نیاز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌‌‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مسعود اصفهانی؛ رییس بنیاد نخبگان استان گیلان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهر لاهیجان، با اشاره به لزوم بکارگیری توان نخبگانی در توسعه شهری، گفت: لاهیجان همواره در تربیت نیروی‌انسانی نخبه و مستعد در بالاترین سطوح قرار داشته است.

وی ضمن اشاره به مفاد سند راهبردی کشور در امور نخبگان، به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان و بنیاد نخبگان استان گیلان پرداخت و با تأکید بر ضرورت برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای مستعدان، افزود: بنیاد نخبگان استان گیلان آمادگی دارد تا در راستای توسعه فعالیت‌های خود در زمینه شناسایی نخبگان وتوانمندسازی آنان در شهرستان لاهیجان اقدامات لازم را انجام دهد.

اصفهانی ادامه داد: شهرستان لاهیجان از نظر وجود استعداهای برتر، مراکز نخبه‌پرور و خیرین نخبه‌پرور، ظرفیت بالایی برای شناسایی و رشد صاحبان استعداد در حوزه شرق گیلان دارد که برای به فعلیت رساندن این ظرفیت، همکاری و تعامل دستگاه‌ها و نهادهای شهری نیاز است.

در این دیدار،‌ سلیمانی؛ نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهر لاهیجان نیز بر ضرورت شناسایی دقیق و هدایت و حمایت از استعدادهای برتر شهر تأکید کرد و با اشاره به اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی در نگرش مستعدان‌برتر، برگزاری این برنامه‌ها را راهی برای ماند نخبگانی و جلوگیری از مهاجرت آنان دانست.

 

نظر شما