شناسهٔ خبر: 41757922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

سفیر ایران در عمان خداحافظی کرد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط در مراسمی به مناسبت پایان ماموریتش ابراز امیدواری کرد که روابط ایران و عمان در حوزه‌های مختلف بیش از پیش تقویت شود.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مراسم خداحافظی و قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سلطنت عمان دیروز (یکشنبه) ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۹ در محل سفارت ایران در مسقط برگزار شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان در این مراسم طی سخنانی گفت: خوشبختانه قدم‌های خوبی در زمینه‌های مختلف بین ایران و عمان برداشته شد که نزدیکی دو کشور دوست و همسایه را در پی داشته و به تعمیق همکاری‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و.. منجر شد.
 

 
وی افزود: از آن‌جا که سفیر آینده جمهوری اسلامی ایران به شدت علاقه‌مند به توسعه و گسترش روابط دو کشور است، امید دارم این مسیر تداوم یافته و کارهایی که به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا به تاخیر افتاده یا متوقف شده است، ادامه پیدا کند.

در این مراسم «هادی روحانی» کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران، «سیدعلی موسوی‌زاده» رایزن فرهنگی، سرهنگ شکری پور وابسته نظامی و سید حجت الله حسینی مدیر مجتمع آموزشی  ایرانیان به نمایندگی از شرکت کنندگان و ایرانیان مقیم از تلاش‌ها و زحمات نوری شاهرودی در طول دوره مسئولیت تقدیر و تشکر کردند.

نوری شاهرودی که اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ به این سمت منصوب شد، در پایان ماموریتش با تعدادی از مقامات عمانی از جمله قائم مقام وزارت خارجه عمان، معاون سلطان عمان در امور دفاعی، معاون سیاسی وزارت خارجه عمان و وزیر تجارت و وزیر میراث و فرهنگ سلطنت عمان دیدار و خداحافظی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما