شناسهٔ خبر: 41755517 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آرتتا: اوبامیانگ با ادامه حضور در آرسنال می تواند به اسطوره باشگاه تبدیل شود

شایان حاتمی

سرمربی توپچی ها به تمجید از کاپیتان گابنی تیمش پرداخت.

صاحب‌خبر -

میکل آرتتا می گوید اگر پیر امریک اوبامیانگ در آرسنال بماند می تواند به یکی از اسطوره های باشگاه لندنی تبدیل شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، اوبامیانگ 30 ساله، از زمان انتقال به آرسنال در ژانویه 2018، 70 گل در تمام رقابت ها برای تیمش به ثمر رسانده است. او در جریان برتری 2 بر 1 آرسنال در مقابل چلسی از فینال جام حذفی انگلستان نیز، هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا نقش بسیار بزرگی در کسب تنها جام کسب شده توسط توپچی ها در این فصل، ایفا کند. قرارداد اوبامیانگ با آرسنال  تا تابستان سال آینده معتبر خواهد بود و همین قضیه گمانه زنی های زیادی را در خصوص آینده این مهاجم گابنی به وجود آورده است. میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها اما، می گوید اوبامیانگ می تواند با ماندن در آرسنال، در آینده نامش را در کنار نام بزرگانی همچون ایان رایت و تیری هانری، حک کند. سرمربی آرسنال اظهار داشت: 

تاریخ سازی و ماندگار شدن در تاریخ، کار بسیار سختی است اما او با بازی هایش کاری می کند که این موضوع آسان به نظر برسد. گل دوم اوبامیانگ به چلسی را ببینید. ما همیشه در باشگاه آرسنال مهاجمان بی نظیری داشتیم و اوبا (اوبامیانگ) لایق این است که با این اسامی بزرگ مقایسه شود. با کسب جام های بیشتر، او به اسطوره شدن نزدیک و نزدیک تر می شود و البته این موضوع باعث می شود که او مدت بیشتری را در کنار ما سپری کند. امیدوارم ما بتوانیم او را برای مدت بیشتری در اختیار داشته باشیم. او با ماندن در باشگاه می تواند به یک اسطوره تبدیل شود. 

آرتتا در ادامه از نگرش حرفه ای اوبامیانگ تمجید کرد. او گفت: 

بزرگ ترین مشکلی که وجود داشت این بود که اوبامیانگ را به روشی که اکنون بر باپه آن حرکت می کند، سوق دهیم. او می خواست احترام بیشتری در تیم داشته باشد و پاداش بیشتری بگیرد و تحسین اعضای باشگاه و هواداران را داشته باشد. فکر می کنم اکنون با راهی که او در داخل و خارج از زمین در پیش گرفته، به خواسته هایش رسیده است. 

نظر شما