شناسهٔ خبر: 41754053 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ۲۰ درصدی بودجه با رعایت اقدامات ایمنی در هالیوود

استیون سودربرگ، کارگردان آمریکایی اعلام کرد که اقدامات ایمنی در مقابله با کرونا برای تولید فیلم‌ها هزینه بر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندی‌وایر، از آنجایی که فیلمساز‌ها باید خودشان را با شرایط فعلی برای فیلم سازی وفق بدهند، شاید هیچ کارگردانی بیش از استیون سودربرگ کارگردان فیلم سینمایی «شیوع» برای آغاز فیلمبرداری مجهز نباشد. این کارگردان برنده اسکار از فیلم‌های مستقل تا فیلم‌هایی با بودجه سنگین را در کارنامه خود دارد.

او در مصاحبه‌ای جدید با نیویورک تایمز به همراه ایمی سایمتز در مورد لزوم پروتکل‌های امنیتی و بهداشتی در صحنه فیلمبرداری در دوران ویروس کرونا صحبت کرد.

او گفت: ما در یک پروژه توانایی کنترل آن را که چگونه به پیش ببریم و چند نفر را همراه خود در صحنه داشته باشیم، داریم. این موارد چیزی است که برای حفظ سلامتی و امنیت می‌توان تغییر داد. فکر می کنم اگر با افزایش بودجه برای امن کردن پروژه مشکلی نداشته باشیم، آن وقت می‌دانیم که می‌توانیم عوامل را در شرایط امن و دور از این بیماری نگه داریم.

او افزود: رعایت اقدامات ایمنی باعث افزایش ۱۵ الی ۲۰ درصدی بودجه خواهد شد که در هر پروژه متفاوت است.

تولیدات سینمایی هم اکنون در تگزاس، کالیفرنیا، ونکوور به همراه دیگر ایالت‌ها و شهر‌های برگزیده با تست‌های اجباری وسایل محافظتی شخصی و دستور العمل‌های رعایت فاصله اجتماعی آغاز شده است.

سودربرگ در ادامه خطاب به بازیگران و عوامل می‌گوید: اگر این پروتکل‌ها را دنبال کنید، با اطمینان می‌گویم که در سر صحنه مبتلا نخواهید شد. اگر در یکی از پروژه‌های ما مریض شدید در طول زمانی بوده است که نمی‌توانستم رفتار شما را کنترل کنم.

فیلم سینمایی «شیوع» به کارگردانی استیون سودربرگ در ماه هایی که ویروس کرونا به یک ویروس همه گیر تبدیل شد مورد استقبال مخاطبان فرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما