شناسهٔ خبر: 41752578 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

روحانی: خدا را شکر توده پشت سرم خوش‌خیم است / چالش سختی را پشت سر گذاشتم

مربی تیم ملی کاراته گفت: خدا را شکر پس از نمونه‌برداری مشخص شد که توده پشت سرم خوش خیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته حسن روحانی قهرمان سابق و مربی تیم ملی کاراته به دلیل وجود ضایعه‌ای در ناحیه پشت سر خود تحت نمونه‌برداری قرار گرفت که خدا را شکر روز گذشته مشخص شد که توده وی خوش‌خیم است.

روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این خصوص اظهار داشت: از حدود 2، 3 ماه پیش سردرد داشتم که به دکتر مراجعه کردم و مشخص شد ضایعه‌ای پشت سرم قرار دارد. در ابتدا دکتر اعلام کرد که به احتمال زیاد یک "کیست" است و دارو تجویز کرد، اما متاسفانه این توده خوب نشد و سردردهایم ادامه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: به همین خاطر در روزهای گذشته به تهران آمدم و MRI و MRS انجام دادم که مشخص شد توده‌ای پشت سرم قرار دارد. از توده نمونه‌برداری شد که خدا را شکر روز گذشته(یکشنبه) مشخص شد این توده خوش‌خیم است. قرار است دارویی را تهیه و 3 ماه مصرف کنم تا ببینم این توده از بین خواهد رفت یا نه. در صورتی که این اتفاق نیفتاد باید عمل کنم.

مربی تیم ملی کاراته در خصوص شرایط جسمانی خود گفت: در مجموع شرایط جسمانی‌ام خوب است و با مصرف دارو سردردهایم تا حدودی کمتر شده است. امیدوارم با قدرت این بیماری را پشت سر بگذارم و مانند گذشته برای جامعه کاراته مفید باشم.

روحانی با تقدیر از پیگیری‌های جامعه کاراته گفت: باید از جامعه کاراته به خصوص رئیس فدراسیون کاراته، شهرام هروی، ملی‌پوشان کاراته و جامعه رزمی و قهرمانان که به عناوین مختلف در روزهای گذشته پیگر حالم بودند و مرا مورد لطف قرار دادند، تشکر کنم. انرژی مثبت این عزیزان را در این مدت احساس کردم و همچنین باید از خانواده‌ام تشکر کنم که حامی من بودند. در این مدت چالش بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم از این به بعد نیز شرایط خوبی داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که مسئولان ورزش پیگر شرایط او بودند، گفت: مسئولان ورزش کشور خبری از من نگرفتند، اما طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، مومنی دبیر فدراسیون و شهرام هروی سرمربی تیم ملی پیگر حالم بودند.


انتهای پیام/

 

نظر شما