شناسهٔ خبر: 41746542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم قشقایی شیراز: مساوی برابر آرمان‌گهر سیرجان خوب بود

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم قشقایی شیراز گفت: پس از سه باخت پیاپی که داشتیم، مساوی برابر آرمان‌گهر سیرجان نتیجه خوبی بود که کسب کردیم.

صاحب‌خبر -

رشید طهماسبی، شامگاه یکشنبه پس از بازی تیمش مقابل آرمان‌گهر سیرجان افزود: طبیعی بود که پس از سه باخت پی در پی شرایط خوبی نداشته باشیم اما در تمرینات با بازیکنان صحبت کردیم و توانستیم آنها را از نظر روحی تقویت کنیم.

وی بیان داشت: در نیمه نخست روی غافلگیری گل خوردیم اما در نیمه دوم، بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم.

طهماسبی اضافه کرد: تعویض‌های خوبی در این بازی انجام دادیم و توانستیم بر این اساس سوار بازی شویم و گل مساوی هم به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم قشقایی شیراز ادامه داد: ۲ بازی دیگر باقی‌مانده و باید حواس خود را معطوف به این بازی‌ها بکنیم تا امتیاز لازم را کسب کنیم.

طهماسبی، همچنین از قضاوت داوران این بازی اظهار رضایت کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال قشقایی شیراز و آرمان‌گهر سیرجان از هفته سی و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ آزدگان، شامگاه یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت.

در پایان این هفته، تیم مس رفسنجان با ۶۳ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند و صعودش به لیگ برتر قطعی شد، تیم مس کرمان با ۶۰ امتیاز در تعقیب هم استانی‌اش است و تیم آلومینیوم اراک هم با ۵۷ امتیاز سوم است.

همچنین تیم قشقایی شیراز با ۳۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول است و همچنان خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند، تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با ۳۹ امتیاز در رده یازدهم است و در حاشیه امنیت قرار دارد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

در جدول رده بندی هم اینک تیم شهرداری تبریز با ۱۰ امتیاز که در رده هجدهم است سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده است، این تیم روزگاری در لیگ برتر کشور حضور داشت.

از بین تیم‌های سپید رود رشت، رایکا بابل، نیروی زمینی تهران، ملوان انزلی و قشقایی شیراز، یک تیم دیگر به دسته دوم سقوط خواهد کرد و باید منتظر ماند تا پایان رقابت‌ها که ۲ بازی دیگر باقی مانده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نظر شما