شناسهٔ خبر: 41746474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

باخت ملوانان مقابل آلومینیوم سازان در سرزمین آفتاب

شاگردان رسول خطیبی توانستند در یک دیدار خانگی از سد ملوان بندرانزلی بگذرند و امیدهای خود برای صعود به لیگ برتر را زنده نگه‌دارند و شرایط ملوان را سخت‌تر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، از هفته سی و دوم لیگ دسته یک فوتبال آزادگان شامگاه یکشنبه دو تیم آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که آلومینیوم اراک موفق شد مهمان خود را با یک گل با شکست بدرقه کند.

در شبی که مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کرد رقابت شدیدی در بالای جدول برقرار بود و تیم فوتبال آلومینیوم اراک یکی از مدعیان صعود به شمار می‌رود و در خانه خود میزبان ملوان بندر انزلی بود.

شاگردان رسول خطیبی از همان ابتدای نیمه اول به دنبال به ثمر رساندن گل بودند و درنهایت هم مثل دو بازی گذشته خود از روی نقطه پنالتی و توسط میثم مجیدی به گل رسیدند و همچنان امیدوار به صعود به لیگ برتر هستند.

مس کرمان در هفته آینده یک بازی شش امتیاز در مقابل مس کرمان دارد و به‌گونه‌ای یک فینال برای صعود به لیگ برتر نیز خواهد بود.

ملوان بندر انزلی نیز هفته آینده در انزلی مقابل رایکا بابل صف‌آرایی خواهد کرد و این بازی را هم می‌توان به فینال انتهای جدولی‌ها تشبیه کرد.

انزلیچی‌ها بعدازاین بازی در رتبه چهاردهم جدول هجده تیمی باقی ماندند و در انتظار بازی‌های آینده هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما