شناسهٔ خبر: 41746115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت نام در طرح های پژوهشی کتابخانه ها آغاز شد

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از فراخوان طرح های پژوهشی امسال این نهاد خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خونسار مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از فراخوان طرح های پژوهشی امسال این نهاد خبر داد و گفت: دومین فراخوان دوسالانۀ نهاد به منظور حل مسائل پژوهشی کتابخانه‌های عمومی از سوی دفتر پژوهش و آموزش نهاد منتشر شده است.

او گفت: در این فراخوان از شخصیت‌های حقوقی (دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، انجمن‌های علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و ...) و حقیقی (پژوهشگران و دانشوران دانشگاهی و منفرد) در دامنه‌های موضوعی و رشته‌های تخصصی: علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم اجتماعی و رفتاری، حقوق و سیاست‌گذاری عمومی، علوم مالی و اقتصادی، مدیریت و کارآفرینی، مهندسی (عمران، شهرسازی، تأسیسات، صنایع، رایانه و فناوری اطلاعات)، مطالعات علم و فناوری (علوم محض، تاریخ و فلسفه و سیاست‌گذاری و ترویج علم وفناوری)، هنر و معماری دعوت شده است پیشنهاده‌های خود را در انطباق با درخواست‌نامه‌های (RFP) اعلام‌شده تا دهم مهرماه ۱۳۹۹ تنظیم کنند، از طریق سامانۀ «مدیریت طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» ارسال کنند.

خونسار بیان کرد: انتشار ۱۲ درخواست‌نامۀ این فراخوان در دو مرحله (۱۱ مرداد: هشت درخواست‌نامه؛ ۲۰ مرداد: چهار درخواست‌نامه) صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه این مهلت تمدید نخواهد شد گفت:  از آنجا که زمان ثبت طرح‌های پژوهشی در سامانۀ ملی سمات و دریافت شناسۀ رهگیری و انعقاد قرارداد، محدود و تعریف‌شده است، مهلت ارسال پیشنهاده تمدید نخواهد شد و پنجم آبان، زمان اعلام نتایج داوری پیشنهاده‌ها خواهد بود.

به گفته خونسار کارکنان کتابخانه‌ها و مجریان طرح‌های پژوهشی جاری  نمی‌توانند در این فراخوان شرکت کنند و مشارکت و تداوم همکاری ایشان از طریق (شبکۀ متخصصان کتابخانۀ عمومی) و فراخوان‌های آتی امید می‌رود.

او افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه  به نشانی http://rpm.iranpl.ir در این فراخوان ثبت نام کنند.

انتهای  پیام/ز

نظر شما