شناسهٔ خبر: 41745892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سزار آزپیلیکوئتا: آنتونی تیلور تمامی صحنه های 50-50 را به سود آرسنال گرفت

احمدرضا بختیاری

کاپیتان آبی ها به قضاوت آنتونی تیلور معترض است.

صاحب‌خبر -

سزار آزپیلیکوئتا، مدافع و کاپیتان اسپانیایی باشگاه چلسی، شب گذشته با خطا روی اوبامیانگ در محوطه جریمه، زمینه ساز گل اول آرسنال در فینال جام حذفی انگلیس شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه چلسی، سزار آزپیلیکوئتا معتقد است که آنتونی تیلور، داور بازی شب گذشته آرسنال و چلسی در فینال جام حذفی انگلیس، قضاوت بدی داشته است. او در این رابطه می گوید:

آنتونی تیلور تمامی صحنه های 50-50 را به سود آرسنال گرفت و او در سال 2017 (فینال جام حذفی آرسنال و چلسی که تیلور در آن مسابقه ویکتور موزس را از بازی اخراج کرد) نیز چنین قضاوتی داشت اما نگاه ما باید فراتر از این مسائل باشد. ما باید به عملکرد خودمان نگاه کنیم. دو هفته پیش و هنگامی که مقابل منچستریونایتد به میدان رفتیم، به خوبی بازی را کنترل کردیم. در مقابل تیم بسیار خوبی همچون منچستریونایتد بازی خودمان را انجام دادیم و تیم برتر میدان بودیم اما مقابل آرسنال نتوانستیم در طول بازی چنین عملکردی داشته باشیم و همین موضوع در پایان تفاوت ها را رقم زد.

در ادامه آزپیلیکوئتا راجع به وضعیت مصدومیت خود از ناحیه همسترینگ گفت:

این اولین باری است که دچار چنین مصدومیتی می شوم و این به شدت مرا آزار می داد که در چنین فینالی دچار مصدومیت می شوم. گاهی اوقات در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می دهد و زندگی نیز همینگونه است. اکنون باید از این بازی چیزهایی را یاد بگیریم. اگر شما خواهان یادگیری باشید، صرفا نباید از بازی هایی که متحل شکست می شوید، چیزهایی را یاد بگیرید بلکه در مواقع پیروزی و کسب جام نیز باید نکاتی را بیاموزید. پذیرش چنین شکستی سخت است اما ما باید خودمان را برای چالش های بعدی آماده کنیم.

شکست در فینال دردناک است

بدیهی است که شکست در یک فینال همیشه دردناک است. ما به خوبی بازی را شروع کردیم و در همان ابتدا نیز موفق به گلزنی شدیم که معمولا چنین چیزی موجب افزایش اعتماد به نفس می شود اما نتوانستیم از این مزیت استفاده کنیم. سطح بازی ما کمی افت کرد و به همین خاطر مجازات شدیم. وقتی که موفق می شوید تا گل زود هنگامی را به ثمر برسانید، باید بتوانید بازی را کنترل کنید. پس از به ثمر رساندن گل اول، ما چند فرصت گلزنی دیگر داشتیم تا گل دیگری نیز به ثمر برسانیم اما موفق به انجام این کار نشدیم.

همچنین بخوانید:

آرسنال 2-1 چلسی؛ پر افتخارترین تیم تاریخ FA Cup، جام چهاردهم را هم فتح کرد

غیبت پولیشیچ و آزپیلیکوئتا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

نظر شما