شناسهٔ خبر: 41745869 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

سازندگان Bayonetta 3 از روند توسعه‌ی بازی می‌گویند

صاحب‌خبر -

استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) بعد از مدت‌ها به صحبت درباره‌ی تازه‌ترین اثر خود پرداخته است و از کیفیت فرآیند توسعه‌ی آن می‌گوید. همراه گیمفا باشید.

هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) باید از گفتن این جمله‌ی تکراری خسته شده باشد. همان طور که ما و شما نیز از شنیدن آن به ستوه آمده‌ایم:

روند توسعه‌ی بازی‌ به خوبی طی می‌شود.

پس از معرفی این بازی در سال ۲۰۱۷، پلاتینیوم گیم اخبار محدودی را با فاصله‌های طولانی مدت از این بازی منتشر کرده است. در طول این سال‌ها، سازندگان در تلاش بوده‌اند تا بازی‌بازان را مطمئن سازند که روند توسعه‌ی بازی متوقف نشده است و عبارت “به خوبی” را چندین و چند بار تکرار کرده‌اند تا دیگر شک و شبهه‌ای برای هواداران باقی نماند. البته از زمانی که این عبارت برای اولین بار بر زبان هیدکی کامیا آمده،روند توسعه‌ی بازی با سرعت بیشتری همراه بوده و در همان وضعیت پیشین باقی نمانده است.

این جمله در جریان مصاحبه‌ای که تیم سازنده با وبسایت GameXplain داشته ، بیان شده است. در این مصاحبه، تاثیرات شیوع جهانی COVID-19 بررسی و از چگونگی تاثیر این مسئله بر روند کاری پلاتینیوم گیمز پرسیده شد. رییس این استودیو، آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) از دورکاری این استودیو و وفق دادن خود با شرایط جدید سخن گفت:

ما در خانه مشغول کار هستیم. ما تلاش می‌کنیم تا وظایف خودمان را در سبک کاری جدید انجام دهیم. هنوز خیلی زود است و من فکر می‌کنم میزان وفق پیدا کردن ما با این شرایط، خودش را در مقدار کاری که می‌توانیم انجام دهیم نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود:

نه فقط این شرایط، بلکه هر شرایط مشابه دیگری که [در آینده] ظاهر شود، برای ما به عنوان یک شرکت چالش خواهد بود.

نظر شما