شناسهٔ خبر: 41745848 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

فراخوان طرح‌های پژوهشی سال ۹۹ توسط نهاد کتابخانه‌ها(اخبار ادبی و هنری)

دفتر پژوهش و آموزش بر اساس نیازهای پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پژوهشگران را به مشارکت در طرح‌های پژوهشی سال ۱۳۹۹ فرا خواند.

صاحب‌خبر -

در این فراخوان از شخصیت‌های حقوقی و حقیقی در دامنه‌های موضوعی و رشته‌های تخصصی: علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم اجتماعی و رفتاری، حقوق و سیاست‌گذاری عمومی، علوم مالی و اقتصادی، مدیریت و کارآفرینی، مهندسی (عمران، شهرسازی، تأسیسات، صنایع، رایانه و فناوری اطلاعات)، مطالعات علم و فناوری (علوم محض، تاریخ و فلسفه و سیاست‌گذاری و ترویج علم وفناوری)، هنر و معماری دعوت شده است پیشنهاد‌های خود را در انطباق با درخواست‌نامه‌های (RFP) اعلام‌شده تا دهم مهرماه ۱۳۹۹ تنظیم نموده، از طریق سامانۀ «مدیریت طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» ارسال کنند.
بنابراین اطلاعیه، انتشار ۱۲ درخواست‌نامۀ این فراخوان در دو مرحله (۱۱ مرداد: هشت درخواست‌نامه؛ ۲۰ مرداد: چهار درخواست‌نامه) صورت می‌گیرد.
همچنین از آنجا که زمان ثبت طرح‌های پژوهشی در سامانۀ ملّی سمات و دریافت شناسۀ رهگیری و انعقاد قرارداد، محدود و تعریف‌شده است، مهلت ارسال پیشنهاد تمدید نخواهد شد و پنجم آبان، زمان اعلام نتایج داوری پیشنهاد‌ها خواهد بود. لازم به ذکر است کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مجریان طرح‌های پژوهشی جاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نمی‌توانند در این فراخوان شرکت کنند و مشارکت و تداوم همکاری ایشان از طریق (شبکۀ متخصصان کتابخانۀ عمومی) و فراخوان‌های آتی امید می‌رود. متن کامل فراخوان و فایل درخواست‌نامه‌ها از طریق سامانه «مدیریت طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» به نشانی http://rpm.iranpl.ir قابل مشاهده و دسترسی است. 

نظر شما