شناسهٔ خبر: 41745835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کسب 3 امتیاز شیرین برای نمایندگان اراک در لیگ فوتبال

تیم آلومینیوم اراک در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور موفق به کسب سه امتیاز شیرین این رقابت ها شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عصر امروز و از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان و در هفته سی و دوم آلومینیوم اراک میزبان ملوان انزلی بود.

این بازی در زمین چمن ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد و سجادبیرانوند، امیر حسین جدی، مهدی حسینی، امیر نوری، مهدی قریشی، حامد پاکدل، میثم اقایی، میثم مجیدی، محمد علی‌نژاد، سید پیمان میری و نیما درودی به سرمربیگری رسول خطیبی برای آلومینیوم به میدان رفتند.

 نیمه اول این بازی بانتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسید و دو تیم هیچگاه نتوانستند بر روی دروازه ها موقعیت خطرناک بوجود آورند.

دقیقه ۵۴ برخورد توپ به دست مدافعان را داور نقطه پنالتی نشان داد که میثم مجیدی گل اول را برای آلومینیوم به ثمر رساند تا آلومینیوم یک بر صفر جلو بی‌افتد.

تلاش‌های دو تیم برای بازکردن دروازه‌ها نتیجه‌ای نداشت تا بازی با همان تک گل مجیدی برای آلومینیوم به پایان برسد و با کسب سه امتیاز بازی برای صعود به لیگ برتر امیدوارتر شود و نگاهی هم به نتایج تیم‌های رقیب  داشته باشد.

در آن سو طلایی پوشان ساوه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم قعرنشین سپیدرود رشت رفتند که موفق شدند با چهار گل از سد این تیم عبور کنند.

خوشه طلایی با این 3 امتیاز مجموع امتیازات خود را به 56 رساند و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت.

هفته سی و سوم و ماقبل پایانی این رقابت‌ها شنبه 18 مرداد برگزار خواهد شد که تیم خوشه طلایی در ساوه میزبان استقلال خوزستان بوده و آلومینیوم در کرمان به مصاف مس خواهد رفت.

اراکی‌ها می‌توانند با کسب برد در دیدار بعدی خود شانس صعود به لیگ برتر را پر رنگ کنند و ساوجی چشم به توقف بالا نشینان برای حضور در لیگ برتر خواهند داشت.

انتهای پیام/ 

نظر شما