شناسهٔ خبر: 41745744 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

رزمایش نظامیان آمریکا در دریای سیاه

نیروی دریایی و نیروی هوایی آمریکا امروز (یکشنبه) تمرین مشترکی را در دریای سیاه با ناوشکن راکتی یو اس اس پورتر (USS Porter) برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

ایسنا: نیروی دریایی و نیروی هوایی آمریکا امروز (یکشنبه) تمرین مشترکی را در دریای سیاه با ناوشکن راکتی یو اس اس پورتر (USS Porter) برگزار کردند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا آمده است، که در این رزمایش علاوه بر ناوشکن یو اس اس پورتر (USS Porter)، یک هواپیمای شناسایی پوسایدون Poseidon P-8A (Poseidon)، چهار جنگنده F-16 و همچنین یک هواپیمای سوخت رسان KC-135 Stratotanker و یک هواپیمای بدون سرنشین MQ-9 Reaper شرکت داشتند.

دریاسالار یوجین بلک فرمانده ناوگان ششم گفت: انجام رزمایش مشترک با نیروی هوایی آمریکا در اروپا در طول این مأموریت آموزشی به ما امکان انجام یک تمرین واقعی و به موقع را برای تقویت آمادگی کشور برای کار در منطقه دریای سیاه داد.

در این بیانیه تأکید شده است که این رزمایش در آب‌ها و فضای هوایی بین‌المللی انجام شده است.

در همین زمان، ناوشکن‌های یو اس اس پورتر و هواپیماهای شناسایی پوسایدون هم ​​اکنون پس از شرکت در رزمایش نسیم دریایی ۲۰۲۰ در دریای سیاه مشغول فعالیت هستند.

رزمایش اوکراینی-آمریکایی نسیم دریایی - ۲۰۲۰ در دریای سیاه از ۲۰ تا ۲۷ ژوئیه برگزار شد.

حدود ۲ هزار نفر از ۹ کشور در این شرکت شرکت داشتند، از جمله بیش از ۲۰ کشتی و همچنین هواپیما و بالگرد.

افزوده بر اوکراین، آمریکا و گرجستان، رزمایش نسیم دریایی با حضور نیروهای نظامی از بلغارستان، ناروی، فرانسه، رومانی، اسپانیا و ترکیه برگزار شد.

برچسب‌ها:

نظر شما