شناسهٔ خبر: 41745715 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

احمد عبدالله و دقت ۹۷ درصدی پاس صحیح (عکس)

احمد عبدالله‌زاده هافبک دفاعی تیم فولاد شب گذشته در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان شب خوبی را گذراند و با ۹۷ درصد پاس صحیح رکورد خوبی از خود به جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ''ورزش سه''، دیدار شب گذشته فولاد و گل‌گهر سیرجان به تساوی بدون گل رسید. احمد عبدالله زاده هافبک دفاعی جنگنده تیم فولاد خوزستان که برای نخستین بار در لیگ یازدهم توسط مجید جلالی برای فولاد به میدان رفته بود، برابر مربی سابق خود توانست عملکرد رضایت‌بخشی از خود نشان بدهد. عبدالله زاده با دقت ۹۷ درصدی در پاس و یازده بار باز پس‌گیری توپ از این حیث رتبه اول را در دیدار به دست آورد. او ۸۳ درصد در نبردها موفق بود و در مجموع نمایش خوبی در دیدار داشت.

 

 

 

عبدالله زاده با جنگندگی همیشگی خود در میانه میدان توانست توپ‌ها را بر فولاد قطع کند و اکثر ضربات سر را نیز بزند، گفتی است وی فصل قبل و پس از رفتن نکونام از نساجی و آمدن جلالی، دوباره شاگرد وی شد و امروز روز خوبی برای. آقا معلم خود داشت. این هافبک دفاعی که با حضور نکونام در فولاد به همراه محمد آبشک از نساجی به فولاد آمد، در غیاب آبشک اما توانست با محمد زبیر نیک‌نفس زوج خوبی را بسازد.


فولاد با گرفتن یک امتیاز از سیرجان برای کسب سهمیه آسیایی هنوز امیدوار است و باید روز پنج‌شنبه دیدار معوقه خود را برابر نفت مسجدسلیمان را برگزار کند. در صورت پیروزی فولاد به رتبه سوم صعود می‌کند.

 

عکس: مسعود اکبری

نظر شما