شناسهٔ خبر: 41743339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان:

رطوبت ۹۳ درصدی در شادگان/ شرجی در خوزستان کاهش می یابد

اهواز- مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به رطوبت ۹۳ درصدی در شادگان، گفت: از اواخر وقت امروز شاهد کاهش رطوبت و شرجی در استان خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی با تغییر سوی جریانات از اواخر وقت امروز شاهد کاهش رطوبت و شرجی در استان خواهیم بود.

وی افزود: از روز دوشنبه و سه‌شنبه در برخی نقاط استان وقوع دمای ۴۹ درجه دور از انتظار نیست و وزش بادها نیز از روز دوشنبه به ویژه در ساعات بعد از ظهر متوسط تا شدید و همراه با تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خبر داد: امروز حداکثر رطوبت‌های ایستگاه‌های هواشناسی خوزستان شادگان ۹۳ درصد، ماهشهر ۹۲ درصد، هندیجان ۸۸ درصد، اهواز ۸۷ درصد، دزفول ۸۵ درصد، آبادان ۸۱ درصد، امیدیه ۷۹ درصد، آغاجاری ۷۸ درصد، شوش دانیال ۷۷ درصد، بهبهان ۷۵ درصد، بستان ۷۰ درصد، گتوند ۶۸ درصد، شوشتر ۶۶ درصد و رامهرمز ۶۵ درصد گزارش شده است.

سبزه زاری در ادامه تصریح کرد: این حداکثر رطوبت‌ها در صبح امروز اتفاق افتاده است و به طور معمول هرچه به سمت ظهر می‌رویم رطوبت نیز کاهش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته شهرستان‌های آبادان با ۵۰.۸ و دهدز با ۲۶.۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان در پایان گفت: در همین مدت حداکثر و حداقل دمای هوای شهرستان اهواز به ۴۸.۸ و ۳۳.۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

نظر شما