شناسهٔ خبر: 41738411 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعتراف به سرقت 400 دستگاه گوشی همراه

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 8نفر از اعضای یک باند سرقت گوشی های تلفن همراه و اعتراف آنان به سرقت 400 دستگاه گوشی در سنندج و دیگر شهرهای استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار " علی آزادی " فرمانده انتظامی استان گفت : در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی برسرقت گوشی تلفن همراه توسط سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت : با راهنمایی مال باختگان و استفاده از شگردهای خاص پلیسی 4نفر اعضای باند سارقان قاپ زن که عمدتا اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه می کردند شناسایی و طی یک عملیات هدفمند پلیسی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه افزود : ماموران در تحقیقات به عمل آمده به این نتیجه رسیدند که اعضای این باند که 8نفر هستند پس از سرقت گوشی ها با روش های مختلف اقدام به پاک کردن سریال و نصب سریال های جدید برروی آنها می کردند.

سردار آزادی تصریح کرد: در همین راستا 4نفر دیگر از اعضای این باند به همراه 3مالخر در عملیات های جداگانه دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با اشاره به تحقیقات تخصصی به عمل آمده خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به سرقت 400دستگاه گوشی تلفن همراه اعتراف و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.#

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما