شناسهٔ خبر: 41737070 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنرانی بشار اسد درباره پیروزی های ارتش سوریه

رئیس جمهور سوریه به مناسبت روز ملی ارتش این کشور از دستاوردها و پیروزی های ارتش سوریه قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازسانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مناسبت روز ملی ارتش این کشور از دستاوردها و پیروزی های ارتش سوریه قدردانی کرد.

 

اسد در سخنان خود به مناسبت هفتاد و پنجمین روز ملی ارتش  اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور در مراحل مختلف نبرد علیه تروریسم در کنار ملت بزرگ سوریه قرار داشتند.

 

وی در ادامه گفت: آنچه که ارتش عربی سوریه محقق کرده، دستاوردهای بزرگی در سایه پیروزی های نیروهای آن به شمار می رود. شما با عربده زنی های نیروهای شر و تروریست که به تجاوزات خود علیه کشورمان ادامه دادند، مقابله کردید.

 

بشار اسد ادامه داد: من به نیروهای قهرمان ارتش که حامیان کشور بوده به مناسبت روز ملی ارتش که مالامال از احساس افتخار است تبریک می گویم.

 

وی افزود: ای فرزندان شجاع ما زمانیکه برخی افراد متوهم فکر می کردند می توانند اراده شما را به زانو درآورند شما توهمات آنها را در هم شکستید. شما در بحبوحه چالشها و نبردها ثابت کردید که اهل فداکاری و شجاعت هستید و ترس و تردید را نمی شناسید.

 

وی در پایان گفت: بار دیگر عید ارتش عربی سوریه را به شما تبریک می‌گویم و تمامی جراحت‌هایی که برای بهبود جراحت و زخم کشور برداشته اید، را گرامی می دارم.

پایان پیام/42

نظر شما