شناسهٔ خبر: 41732292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی خبر داد:

انتشار فراخوان طرح‌های پژوهشی سال ۱۳۹۹ کتابخانه‌های عمومی کشور

مدیرکل کتابخانه ای عمومی خراسان رضوی از انتشار فراخوان طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال ۹۹ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه ای عمومی خراسان رضوی از انتشار فراخوان طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال ۹۹ خبر داد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: دومین فراخوان دوسالانۀ نهاد به منظور حل مسائل پژوهشی کتابخانه‌های عمومی از سوی دفتر پژوهش و آموزش نهاد منتشر شد.
حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: در این فراخوان از شخصیت‌های حقوقی (دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، انجمن‌های علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و ...) و حقیقی (پژوهشگران و دانشوران دانشگاهی و منفرد) در دامنه‌های موضوعی و رشته‌های تخصصی: علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم اجتماعی و رفتاری، حقوق و سیاست‌گذاری عمومی، علوم مالی و اقتصادی، مدیریت و کارآفرینی، مهندسی (عمران، شهرسازی، تأسیسات، صنایع، رایانه و فناوری اطلاعات)، مطالعات علم و فناوری (علوم محض، تاریخ و فلسفه و سیاست‌گذاری و ترویج علم وفناوری)، هنر و معماری دعوت شده است پیشنهاده‌های خود را در انطباق با درخواست‌نامه‌های (RFP) اعلام‌شده تا دهم مهرماه ۱۳۹۹ تنظیم نموده، از طریق سامانۀ «مدیریت طرح های پژوهشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور» ارسال کنند.
وی ادامه داد: انتشار ۱۲ درخواست‌نامۀ این فراخوان در دو مرحله ۱۱ مرداد: هشت درخواست‌نامه؛ ۲۰ مرداد: چهار درخواست‌نامه صورت می‌گیرد.
شایان ذکر است همچنین از آنجا که زمان ثبت طرح‌های پژوهشی در سامانۀ ملّی سمات و دریافت شناسۀ رهگیری و انعقاد قرارداد، محدود و تعریف‌شده است، مهلت ارسال پیشنهاده تمدید نخواهد شد و پنجم آبان، زمان اعلام نتایج داوری پیشنهاده‌ها خواهد بود.

انتهای خبر/

نظر شما