شناسهٔ خبر: 41729099 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تلاش برای تکمیل زیرزمین مسجد ارگ پیش از آغاز ماه محرم

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آخرین وضعیت اجرایی پروژه مرمت و ایمن سازی مسجد ارک بازدید میدانی به عمل آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در جریان این بازدید که سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق و پیمان عباسی مدیر کل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمانها و مناطق نیز حضور داشتند، آخرین وضعیت اجرایی پروژه مرمت و ایمن سازی مسجد ارگ در منطقه 12 مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

 صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران طی سخنانی در حاشیه این بازدید از تلاش برای پایان یافتن عملیات بازسازی زیرزمین مسجد ارک همزمان با آغاز ماه محرم خبر داد و بر لزوم تسریع عملیات اجرایی پروژه تاکید کرد.

سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق نیز در تشریح روند اجرا و پیشرفت پروژه، از ساخت سه چشمه سرویس بهداشتی در ضلع شرقی زیرزمین و اتمام عملیات خاکبرداری اتاق صوت خبر داد و گفت: سنگ کاری ستون های زیرزمین در حال اجرا است و مجموعه سازمان عمرانی مناطق تمام تلاش خود را به کار بسته است تا زیرزمین مسجد ارک برای بهره برداری در ماه محرم آماده شود.

براساس گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، ساخت و نصب درهای شبستان مردانه و زنانه به پایان رسیده و اجرای تاسیسات برقی در حال انجام است.

نظر شما