شناسهٔ خبر: 41720956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خدمات رسانی شهرداری به مناطق مختلف اهواز

مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز گفت: طرح رسیدگی و پاکسازی به محلات مختلف به ویژه محلات کم برخوردار از سوی نیرو‌های پرتلاش خدمات شهری در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مرادحسینی مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز گفت: ارائه خدمات شهری، افزایش آراستگی سیمای بصری و حفظ سلامت عمومی شهروندان، طرح رسیدگی و پاکسازی به محلات مختلف به ویژه محلات کم برخوردار از سوی نیرو‌های پرتلاش شهرداری در حال انجام است.

او بیان داشت: با توجه به دمای بسیار بالای هوا، شرایط نامساعد آب و هوایی و تعطیلات بوجود آمده، شهرداری و خدمات رسانی به شهر و محلات تعطیل نبوده و خدمات رسانی به شهروندان در تمام فصول سال اجراء می‌شود.

مراد حسینی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، طرح پاکسازی و رسیدگی به محلاتی از جمله کوی زرگان، کوی فرهنگیان، کوی آزادی، کوی ملت، کوی جواهری و با انجام کار‌هایی از قبیل رفت و روب، لایروبی و لجن گیری جوی‌های روباز، زباله گیری، حذف زوائد بصری، شستشوی جداول، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، رسیدگی به فضای سبز، هرس و فرم دهی درختچه‌ها و درختان، حذف و جمع آوری شاخه‌های خشک اجرا و انجام شده است.

انتهای پیام/م

نظر شما