شناسهٔ خبر: 41720393 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت و گو با افکارنیوز:

حل مشکل کارگران هفت تپه دغدغه ما در مجلس است/ چرا کارگر هفت تپه 49 روز باید در گرما تجمع کند؟

سید نظام الدین موسوی گفت: کارگران هفت تپه 49 روز است در آفتاب سوزان و هوای گرم تجمع کرده اند تا اعتراضشان نسبت به حقوق معوقه شان را بگویند و ما در سفر به شوش به دنبال حل مشکل آنها هستیم.

صاحب‌خبر -

اخبار سیاسی- سید نظام الدین موسوی عضو کمیسیون اصل نود مجلس که به همراه دو نماینده دیگر به شوش سفر کرده و در جمع کارگران معترض هفت تپه حضور یافت در گفت و گو با افکارنیوز درباره مطالبات کارگران هفت تپه گفت: کارگران هفت تپه 49 روز است در آفتاب سوزان و هوای گرم تجمع کرده اند تا اعتراضشان نسبت به حقوق معوقه شان را بگویند و ما در سفر به شوش به دنبال حل مشکل آنها هستیم.

اخبار سیاسی- موسوی تصریح کرد: حل مساله کارگران هفت تپه دغدغه ما در مجلس است، هیچ کسی حق ندارد کارگران هفت تپه را برای اعتراض به حقشان برای دریافت مطالبات و حقوق معوقه شان را مورد مواخذه قرار دهد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: متاسفانه عده ای به نام خصوصی سازی برخی شرکت ها را تار و مار کردند و نیشکر هفت تپه که جزو شرکتهای پردرآمد بوده حالا با اقدامات خود کار را به اینجا رسانده اند که کارگران این کارخانه چند ماهی است حقوق نگرفته اند.

وی با تاکید بر اینکه باید با واردکنندگان شکر به کشور برخورد شود قول داد که نماینده های کارگران معترض هفت تپه به مجلس و کمیسیون های تخصصی دعوت شوند تا حرف های خود را بزنند.

 

نظر شما