شناسهٔ خبر: 41716151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ذوب‌آهن دیگر تحمل اشتباهات را ندارد؛

نژادمهدی: اخراج من یک اشتباه واضح بود

مدافع میانی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید، این تیم دیگر تاب و تحمل اشتباهات داوری را ندارد و در معرض سقوط قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمد نژاد مهدی روز گذشته یکی از بازیکنان موثر تیم فوتبال ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان بود و بارها با جایگیری های مناسب، سدی بود بر شوت ها و حرکت های هجومی مهاجمان تیم حریف. این بازیکن البته در دقایق پایانی و با تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه به صورت مستقیم با کارت قرمز اشکان خورشیدی مواجه شد.

 

با نژاد مهدی پس از تساوی یک بر یک تیمش در فولادشهر صحبت کردیم و او در رابطه با روند بازی اینطور حرف هایش را در گفتگو با ما آغاز کرد:« در بازی دیروز 20 دقیقه اول تیم نفت مسجد سلیمان بهتر بود و گل اول را هم زد؛ ولی این گل آفساید بود. رفته رفته تیم ما به روال خوب بازگشت و گل هم زدیم و موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه گل نزدیم. واقعا حیف شد.»


این مدافع 27 ساله در ادامه با اشاره به فشاری که ذوب آهنی ها تحمل می کنند، گفت: « این ها همه فشارهای روانی روی تیم است و وقتی با اشتباهات داوری ترکیب می شود، شرایط خیلی سخت تر می شود. بعد اینطوری می شود که تیم نمی تواند از گلی که زده محافظت کند یا موقعیت های گلزنی را از دست می دهد.» 


نژادمهدی در ادامه به صحنه ای اشاره که داور مسابقه او را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد و افزود:« در دقایق پایانی داور اشتباه واضحی کرد و به من کارت قرمز داد. این واقعا یک تصمیم اشتباه بود، چون همانطور که کارشناسان داوری گفتند، من توپ را زدم.» 

 


مدافع میانی ذوب آهن در مورد اشتباهات داوری علیه این تیم بیان کرد:« مشکلات داوری چند هفته ای است که گریبان ما را گرفته است. حیف است. تیم ذوب آهن تیم ریشه داری است. بازیکنان افسوس می خوردند که ذوب آهن در این شرایط گیر افتاده است.» 

 

این مدافع بابلی ذوب آهن سپس تاکید کرد:« جامعه فوتبالی شک نداشته باشند که علیرغم تمام این حق خوری هایی که علیه تیم ذوب آهن انجام شده، ما در لیگ خواهیم ماند.» 


حرف های بعدی نژادمهدی در رابطه با غیبت دوباره او بود و این مدافع در واکنش به این سوال اینطور توضیح داد:« دو تا بازی قبل به دلیل سرماخوردگی نبودم. این بازی هم همه چیز خوب پیش می رفت ولی به یکباره آن صحنه برای من اتفاق افتاد. کمیته داوران باید شهامت داشته باشد و اشتباه داورانش را بپذیرد و این موضوع را اعلام کند. واقعا ذوب آهن دیگر شرایط خوبی برای تحمل اینگونه اشتباهات ندارد. لطفا در بازی های آینده داوران خوبی را برای بازی ما بگذارند.. شرایط برای ذوب اهن خطرناک شده است. شرایطی که ما در آن گرفتار شده ایم،تنها به بازیکنان یا مربیان یا مدیریت و سایر مسائل مربوط نیست. تمام عوامل دست به دست هم داده و حالا اصلا شرایط خوبی نداریم. امیدوارم کمیته داوران احساس مسئولیت بیشتری کند و انتخاب های درستی برای بازی های ما داشته باشند.»


او سپس با اشاره به غیبتش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: « واقعا افسوس می خوردم که مقابل پرسپولیس نیستم. چیزی نمی توانم بگویم. باید قهرمانی این تیم را هم تبریک بگویم؛ در چند سال اخیر آنها تیم منسجم و بسیار خوبی داشته اند. به آقای گل محمدی مربی سابقم هم تبریک می گویم ولی امیدوارم در این بازی ذوب آهن بتواند سه امتیاز را بگیرد و نگرانی ما کمتر شود.» 


از نژاد مهدی در مورد برپایی جشن قهرمانی پرسپولیس در روز مصاف با ذوب آهن پرسیدیم که او در این زمینه اضافه کرد:« شرایط با توجه به اینکه پرسپولیس می خواهد جشن قهرمانی بگیرد، سخت شده. امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کرد و استحقاق بیشتری داشت، برنده بازی باشد.»

نظر شما