شناسهٔ خبر: 41714932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسول‌پناه: هیچ مذاکره‌ای با رسن در مورد تمدید قرارداد نشده است

تهران- ایرنا- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ مذاکره‌ای با بشار رسن برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است اما نظرمان در مورد ادامه همکاری با این بازیکن مثبت است.

صاحب‌خبر -

مهدی رسول‌پناه روز شنبه با اشاره به آخرین وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: شرایط بد اقتصادی فعلی، شیوع ویروس کرونا و عدم حضور تماشاگران و نداشتن بلیت فروشی، باعث شده که وضعیت واقعا سخت شود اما در همین شرایط باید قدردان مسوولیت پذیری و تعهد شرکت کارگزار باشگاه نسبت به قرارداد با پرسپولیس باشیم. آنها به واقع کمک حال باشگاه در این شرایط بودند.

وی افزود: با این همه برخی از بدهی‌ها برای زمان گذشته است که البته در همین زمینه مذاکرات خوبی با حامی مالی انجام شده و امیدوارم با تعامل بیشتر، بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم. پرداخت بدهی‌ها، جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و احکام انضباطی در فیفا، مشکلات پیش ‌روی ماست و امیدوارم بتوانیم از این مرحله سخت هم عبور کنیم. برخی از پرونده‌های چندین هزار دلاری از قبل وجود داشته است اما پیگیر حل آن هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو و بودیمیر افزود: در شرایط حساسی قرار داریم. در این شرایط حساس از هواداران، صاحب نظران و پیشکسوتان می‌خواهیم تا کمک حال پرسپولیس باشند. در شرایط سخت فعلی اقتصادی و در حالی که بدهی‌های زیادی از گذشته بر سر باشگاه آوار شده، نباید با اظهارات تنش‌زا کار را سخت کرد. از همه پیشکسوتان، هواداران، صاحب نظران و ... خواهش می‌کنم منطقی به قضایا نگاه کنند. در وضعیت فعلی آنها می‌توانند با اظهارات کارشناسی شده و منطقی کمک حال پرسپولیس باشند.

رسول‌پناه همچنین درباره نگرانی هواداران برای تمدید قرارداد چند بازیکن از جمله بشار رسن هم گفت: اینکه در برخی رسانه‌ها گفته شده ما به بشار پیشنهاد داده‌ایم دستمزدش را کم کند به هیچ‌وجه صحت ندارد. هنوز هیچ مذاکره‌ای با بشار انجام نشده است اما هم مدیریت باشگاه و هم کادر فنی نظر مثبتی روی این بازیکن و بحث تمدید قراردادش دارند و به زودی مطالباتش پرداخت می‌شود و وارد مذاکره برای تمدید قراردادش می‌شویم.

نظر شما