شناسهٔ خبر: 41713612 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

گرمای بالای ۵۰ درجه هم نتوانست پست خوزستان را تعطیل کند

موج بی‌سابقه گرما در استان خوزستان، ادارات و سازمان‌ها را به تعطیلی کشانده، اما بسیاری از بخش‌های پست این استان همچنان فعال و مشغول خدمت رسانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهران حموله مدیر کل پست خوزستان با اشاره به اینکه در شرایط مختلف جوی چه در گرمای شدید یا سرمای شدید، کار پست تعطیل بردار نیست، گفت: در شرایطی که خوزستان گرمترین روزهای سال را سپری می‌کند و دمای هوا به بالای ۵۰ درجه و رطوبت به حدود ۷۰ درصد رسیده است؛ کارکنان واحدهای قبول، تجزیه، رهسپاری و توزیع مرسولات در پست خوزستان طبق روال همیشه مشغول خدمت رسانی هستند.

وی افزود: از سوی دیگر، با گسترش شیوع ویروس کرونا و افزایش نقش پست در کاهش ترددها، ترافیک مرسولات در پست خوزستان چندین برابر شده است که این موضوع نیز بر میزان حجم کار بخش‌های اجرایی پست افزوده است.

به گفته مدیر کل پست خوزستان، افزایش دما و رطوبت در استان خوزستان و همزمانی آن با ورود ماهیانه بیش از ۶۰ هزار مرسوله خرید اینترتی از فروشگاه‌های مختلف از جمله دیجی کالا که ۱۵ درصد این مرسولات را در کل کشور شامل می‌شود، موجب شده کارکنان پست بی‌وقفه و بدون تعطیلی مشغول خدمات رسانی باشند.

او با اشاره به تعهد پست خوزستان برای تحویل به موقع مرسولات به دست گیرندگان، افزود: با بسیج امکانات و منابع و همچنین افزایش ساعات کاری کارکنان، تاکنون موفق به مدیریت شرایط و تحویل و توزیع به موقع مرسولات افزایش یافته شده ایم.

حموله با تاکید بر اینکه موزعین سخت کوش پست خوزستان در شرایط موجود متعهد به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، گفت: در حالیکه گرمای بی‌سابقه، اکثر شهرهای استان را در برگرفته و انجام هر گونه فعالیت را با مشکل مواجه کرده است، موزعین پست به منظور حفظ سلامت خود و شهروندان با استفاده از ماسک و کلاه ایمنی، وظایف خود را به انجام می‌رسانند که خدمت رسانی در این شرایط، جای تقدیر دارد.

نظر شما