شناسهٔ خبر: 41710906 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تکذیب تعطیلی جلسات محرم در استان یزد

فارس نوشت: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به اینکه هنوز در خصوص برگزاری جلسات محرم در یزد تصمیم‌گیری نشده است، افزود: ستاد ملی محرم در روز دوشنبه و سه‌شنبه این هفته جلسه خواهد داشت و برای استان‌ها تصمیم‌گیری خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سیدناصر حیدری معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در تشریح تصمیم برای برگزاری جلسات هیأت‌های مذهبی این استان در ایام ماه محرم اظهار داشت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جلسات عزاداری محرم و لزوم تبعیت از تصمیمات ستاد ملی کرونا یک هیأت خانگی در یکی از شهرستان‌های استان اعلام کرد که هزینه مراسم‌ خود را برای آزادی زندانیان و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان صرف خواهد کرد که این خبر در رسانه‌ها به کل استان تعمیم داده شد.

وی با اشاره به اینکه هنوز در خصوص برگزاری جلسات محرم در یزد تصمیم‌گیری نشده است، افزود: ستاد ملی محرم در روز دوشنبه و سه‌شنبه این هفته جلسه خواهد داشت و برای استان‌ها تصمیم‌گیری خواهد کرد و ما نیز در استان در حال برگزاری جلسات مختلف هستیم.

حیدری افزود: در سه حوزه برگزاری مجالس روضه، اقامه عزا و سینه‌زنی، پذیرایی و نذورات در حال تصمیم‌گیری در استان یزد هستیم که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است و در هفته جاری به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.

۲۴۱۲۴۱

نظر شما