شناسهٔ خبر: 41702595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محمود زاده: نام شجاعیان نمی‌تواند به لیست استقلال اضافه شود ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: با توجه به شرایط موجود، نام داریوش شجاعیان نمی‌تواند به لیست استقلال اضافه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمود زاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: در تاریخ ۹۸/۱۰/۲۳ خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به طور رسمی نام داریوش شجاعیان را از لیست حذف کرد. زمانی که مدیریت باشگاه نام یک بازیکن را به دلیل مصدومیت از لیست خارج می‌کند، کارت بازی آن بازیکن باطل می‌شود. در تاریخ  ۹ تیر ماه به بهاروند پیشنهاد دادم که باشگاه‌ها بتوانند از بازیکنان مصدوم و آکادمی بهره ببرند. سازمان لیگ این طرح را مصوب کرد تا باشگاه‌ها بتوانند از ۵ بازیکن استفاده کنند.

او افزود: چون نام شجاعیان از لیست خارج شده از فیفا استعلام گرفتیم و فیفا درباره بازیکنان آکادمی این اجازه را داد که به لیست اضافه شوند، اما در مورد استفاده از بازیکنان مصدوم واضح توضیح نداده است.

محمودزاده ادامه داد: فیفا صراحتا اعلام نکرده که شجاعیان می‌تواند بازی کند یا خیر و تا این لحظه هم نتوانستیم موافقت این بازیکن را برای بازی بگیریم، چون با پنجره نقل و انتقالات منافات دارد. کارت اولیه شجاعیان باطل شده و دنبال این هستیم که این بازیکن به تیمش برگردد. حتی در نظر داشتیم از طریق سهمیه آزاد این بازیکن را به تیم اضافه کنیم، اما قرارداد این بازیکن به نوعی است که او همچنان تحت قرارداد باشگاه هست و نمی‌تواند از سهمیه آزاد هم بهره ببرد. تا این لحظه پاسخ برای جذب شجاعیان در استقلال منفی است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما