شناسهٔ خبر: 41684523 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

نخستین سمینار آنلاین کسب و کار موفق در حوزه بیوتی برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -

رپورتاژآگهی

نخستین سمینار آنلاین کسب و کار موفق، به منظور ارائه اطلاعات به تمامی افراد مبتدی و علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه‌های برندینگ، مارکتینگ، پرسنال برندینگ و فرنچایزینگ، در روز جمعه به صورت آنلاین از ساعت ۱۸ عصر تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه از وب سایت seminaronweb.ir برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این سمینار آشنایی افراد با صنعت بیوتی در ایران و مقایسه این صنعت با روش‌های سرمایه‌گذاری، مدیریت منابع انسانی و مشتری‌مداری با کشورهای پیشرفته دنیا است. با توجه به بکر بودن این بازار و در آمد خوبی که در انتظار دانش‌پذیران این حوزه می‌باشد و حتی به دلیل اینکه هنوز منابع رسمی و رشته دانشگاهی در صنعت بیوتی ایجاد نشده، این سمینار می‌تواند به افراد علاقه‌مند برای ورود به این حرفه، یا حتی افرادی که در حال حاضر در صنعت بیوتی و تولید و فروش این محصولات فعال هستند و از کمبود منابع اطلاعاتی جدید رنج می‌برند، مطالب مفیدی را ارائه دهد.

در این سمینار قرار است شیرین مقدم، کارآفرین ملی در صنعت و هنر زیبایی، در زمینه مقایسه صنعت بیوتی در ایران و سایر کشورهای دنیا سخنرانی کند. همچنین دانش‌پژوهان با شرکت در این سمینار می‌توانند از سخنرانی علی‌رضا بیطرفان، مدیر آژانس تبلیغاتی نوند در زمینه برندینگ و مارکتینگ، دکتر امیر غیاثی‌فر، در حوزه پرسنال برندینگ، دکتر آرین اکبری، مشاور برندینگ و بیزینس و سایر اساتید مطرح برندینگ استفاده لازم را ببرند.

نظر شما