شناسهٔ خبر: 41634775 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رعد 37 رقم خورد/ دستگیری سرکرده دلالان ارزی

فرمانده انتظامی پایتخت از شناسایی و دستگیری 635 سارق و مالخر در رعد 37 پلیس پیشگیری خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح رعد 37 پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران در محوطه H ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و استفاده از تمام ظرفیت کلانتری ها، ۲۳۷ حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد.

سردار رحیمی تصریح کرد: در اجرای 37 مین مرحله از طرح رعد  ۶۳۵ سارق منزل، خودرو، موتورسیکلت و اماکن عمومی و خصوصی دستگیر شدند؛ این افراد در قالب ۲۲ باند فعالیت می‌کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: بیش از هشت هزار فقره از اموال سرقتی مردم به ارزش ۱۲ میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

وی از کشف  ۱۲ قبضه سلاح جنگی و ۳۷ سلاح سرد در این مرحله خبر داد و افزود: با اجرای طرح  رعد 37 به ۸۰۱ پرونده سرقت رسیدگی شد.

فرمانده انتظامی پایتخت به حوزه قاچاق کالا پرداخت و اعلام کرد: با رسیدگی به ۴۰ پرونده، ۳۰ قاچاقچی دستگیر و ۱۱۴ هزار فقره انواع کالای قاچاق به ارزش بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی به اقدامات پلیس در حوزه  ارز اشاره و اعلام کرو: در سه چهار روز گذشته یکی از مهمترین عناصری که در نوسانات بازار ارز دخیل بود در یکی از استانهای غربی دستگیر شد؛  پلیس این فرد و شبکه آن را مدت ها زیر نظر داشت و  متهم با اطلاع از این موضوع در صندوق عقب خودرو پنهان می شد و تغییر مکان می داد.

وی افزود: با دستگیری این سرکرده ٢۴ نفر دیگر از اعضای این شبکه که باعث نوسانات ارز در کشور شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.  

رئیس پلیس پایتخت از انسداد دهها سایت در زمینه ارز و دلار خبر داد و گفت: از صاحبان این سایت ها تعهد گرفته شد تا در این مورد فعالیت نکنند.

وی از رصد پلیس فتا در فضای مجازی خبر داد و گفت: پلیس نسبت به شبکه های تاثیر گذار در بازار ارز اشرافیت پیدا کرده است و آنها را کنترل می کند.

 سردار رحیمی اعلام کرد: پلیس با تمام قدرت با شبکه ها و عناصر تاثیرگذار در بازار ارز و خودرو که موجب افزایش کاذب قیمت شوند برخورد می کند.

رئیس پلیس تهران بزرگ در مورد اجرای طرح ترافیک گفت: بالغ بر ۳۰ درصد تردد‌ها به واسطه اجرای طرح ترافیک کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما