شناسهٔ خبر: 41533461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شادی جنجالی هافبک لیورپول و توهین به تیم رقیب!

ورزش سه نوشت:جیمز میلنر، هافبک انگلیسی لیورپول در جشن قهرمانی شب گذشته این تیم یک شادی جنجالی را برپا کرده که در آن به تیم رقیب یعنی منچستریونایتد نیز توهین کرده است.

صاحب‌خبر -

لیورپول شب گذشته بالاخره بعد از سی سال و بعد از آخرین بازی این فصل خود در آنفیلد مقابل چلسی جام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را بالای سر برد تا بالاخره طلسم 30 ساله شکسته شود.

جشن قهرمانی لیورپولی ها در آنفیلد خالی از تماشاگر برگزار شد. این در حالی بود که هواداران لیورپول در خارج از ورزشگاه و بدون ترس از ویروس کرونا جشن قهرمانی پر شوری را ترتیب داده بودند.

بعد از آغاز جشن قهرمانی در ابتدای امر یورگن کلوپ و سایر اعضای کادر فنی لیورپول برای دریافت مدال های خود روی سکو آمدند و پس از آن به سمت خانواده هایشان رفتند که در ورزشگاه حضور داشتند. بعد از آن نوبت به بازیکنان رسید و کاپیتان این روزها مصدوم قرمزهای آنفیلد یعنی جردن هندرسون برای دریافت مدال و بعد از آن بالا بردن جام به سمت سکو رفت.

اتفاق جنجالی این جشن قهرمانی اما به ویدئوی منتشرشده از هافبک انگلیسی لیورپول یعنی جیمز میلر برمی‌گردد. میلنر که پیش از این سابقه حضور در تیم های آبی پوش لیدز یونایتد و منچستر سیتی را در کارنامه دارد در هنگام جشن گرفتن ضمن توهین به باشگاه منچستر یونایتد و با لحنی کنایه‌آمیز می گوید: " این اولین باری است که من درخواست روبان قرمز می کنم."

251 251

نظر شما