شناسهٔ خبر: 41472887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

مورینیو هم برای خودش برد، هم یونایتد(عکس)

صاحب‌خبر -

 تاتنهام و لسترسیتی در یکی از حساس ترین بازی های هفته لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی لحظاتی پیش با نتیجه 3-0 به سود شاگردان ژوزه مورینیو و خاتمه یافت.

 

شاگردان ژوزه مورینیو در اولین حمله تقریباً مهم خود در دقیقه 6 موفق به گلزنی شدند. سون هیونگ مین بعد از یک حرکت در عرض تو‌پ آرامی را روانه دروازه لستر کرد که نظر به بعد از برخورد به جاستین، مدافع لستر، تغییر جهت داد و وارد دروازه کسپر اشمایکل شد.

 

 

 

 

لسترسیتی می توانست در دقیقه 20 توسط جیمی واردی به گل تساوی دست پیدا کند اما پس از یک کش و قوس در محوطه جریمه ضربه این بازیکن توسط مدافعان تاتنهام راهی کرنر شد.

 

حملات لسترسیتی ادامه داشت و آنها می‌توانستند این بار در دقیقه 25 به گل تساوی دست پیدا کنند اما ضربه فوق العاده پرز، با واکنش استثنایی هوگو لوریس روبرو شد تا بازی همان یک گل به سود تیم لندنی ادامه پیدا کند.

 

در دقیقه 30 سون هیونگ مین یک بار دیگر و این مرتبه روی پاس فوق العاده هری وینکس با دروازه لسترسیتی تک به تک شد که ضربه محکم او توسط کسپر اشمایکل به بیرون فرستاده شد.

 

تاتنهام در دقیقه 37 روی یک ضد حمله فوق‌العاده به گل دوم دست یافت. هری کین روی پاس لوکاس مورا و با یک ضربه تمام کننده و استادانه گل دوم تاتنهام را وارد دروازه لسترسیتی کرد.

 

 

 

 

این اما پایان کار نبود و هری کین یک بار دیگر با یک ضربه استثنایی گل سوم تاتنهام را به ثمر رساند. این گل در دقیقه 40 روی حرکت در عرض و با شوت مهارنشدنی ستاره انگلیسی تاتنهام وارد دروازه لستر شد.

 

لسترسیتی اگر چه در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشت اما دفاع خوب شاگردان ژوزه مورینیو اجازه خلق موقعیت چندانی را به این تیم نداد.

 

روند بازی در ادامه نیمه دوم نیز به همان شکل پیش رفت و لسترسیتی به طور کلی توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت نصفه و نیمه نیز روی دروازه تاتنهام ایجاد کرد اما نهایتاً در امر گلزنی ناکام بود تا مسابقه با همان سه گل به سود شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه پیدا کند و این تیم را بیش از پیش به کسب سهمیه لیگ اروپا نزدیک شود.

 

 

 

 

از طرف دیگر حالا منچستریونایتد می تواند در صورت پیروزی در دیدار بعدی خود مقابل وستهام،جایگاه چهارمی را به شکل قطعی از آن خود کند.

برچسب‌ها:

نظر شما