شناسهٔ خبر: 41440783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مورینیو: مردم نگاهی متفاوت به من دارند

آقای خاص می‌گوید انتظارات از او بالاست، برای همین مردم به او متفاوت نگاه می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو معتقد است با وجود شروع خوبش در تاتنهام، بیشتر از همتایانش مورد انتقاد قرار می‌گیرد. آقای خاص در ماه نوامبر در حالی جانشین مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام شد که این تیم در رده چهاردهم جدول قرار داشت اما اسپرز با آمدن آقای خاص جان تازه‌ای گرفت و در 24 بازی لیگ برتر موفق به کسب 12 برد شد که در این بازه زمانی تنها تیم‌های لیورپول، منچسترسیتی و منچستریونایتد بیشتر از تاتنهام امتیاز کسب کرده‌اند.

سرمربی پرتغالی تاتنهام در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» با اشاره به اینکه مردم نگاهی ناعادلانه به تصمیماتی که او می‌گیرد دارند، گفت: مردم نگاهی متفاوت به من دارند. می‌دانم که آنها از من انتظار انجام کارهایی را دارند که از خیلی از مربیان انتظار انجام چنین کارهایی نمی‌رود. من خیلی اخبار را نمی‌خوانم اما در مواجهه با برخی پرسش‌ها که از من می‌شود، چنین حسی دارم.

وی افزود: برای مثال پس از برتری 3 بر یک مقابل نیوکاسل اولین پرسشی که از من شد، درباره بازی ندادن به یکی از بازیکنان بود. اگر مربیان دیگر بازیکنی را بازی ندهند، مشکلی نیست. آنها از سیستم چرخشی استفاده می‌کنند، تصمیم‌گیری می‌کنند، بازیکنان فوق‌العاده را نیمکت‌نشین می‌کنند و همه به این دست مربیان به این چشم نگاه می‌کنند که آنها دارند کارشان را انجام می‌دهند. این روشی است که تیم‌های بزرگ باید داشته باشند.

مورینیو تصریح کرد: برای مثال وقتی برای اولین بار در فصل جاری لوکاس مورا، استیون برگوین، اریک لاملا و هیونگ‌مین سون همگی در دسترس بودند، مردم همیشه از من می‌پرسند که چرا همه آنها بازی نمی‌کنند و من گاهی اوقات این حس را دارم که آنها انتظارتی از من دارند که از دیگر مربیان ندارند.

سرمربی اسپرز در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من و کادر فنی‌ام عملکرد تیم را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که در حال انجام کارهای مثبتی هستیم. می‌توانم دوره حضورم در تاتنهام را کمی با زمان سرمربیگری‌ام در پورتو مقایسه کنم. زمانی که در ماه ژانویه 2002 هدایت پورتو را برعهده گرفتم، نیم‌فصل شرایط برای‌مان واقعاً دشوار بود اما همان بازه زمانی برای آماده‌سازی‌مان برای فصل بعد خیلی مهم بود. بنابراین این کاری است که اکنون انجام می‌دهم و با جمع‌آوری دانش و تجربه در این باشگاه، خودمان را برای فصل آینده آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما