شناسهٔ خبر: 41427250 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرچم آمریکا بار دیگر در تظاهرات ساکنان شرق سوریه به آتش کشیده شد

منطقه دیگری از استان الحسکه هم امروز شاهد برپایی تجمع مردمی در محکومیت تحریم‌های آمریکا و اشغالگری آن در سوریه بود که در آن پرچم آمریکا هم به آتش کشیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، اهالی شهرک «فرفره» از توابع شهر «القامشلی» در استان «الحسکه» در شمال شرق سوریه با برپایی یک تجمع ملی، خروج نظامیان اشغالگر آمریکا و ترکیه را از خاک سوریه خواستار شده و تحریم‌های اقتصادی یکجانبه علیه سوریه را محکوم کردند.

معترضان با به آتش کشیدن پرچم آمریکا، تحریم‌های موسوم به «سزار» را که معیشت شهروندان سوری را هدف گرفته است، محکوم کردند و از نظامیان آمریکایی خواستند با بیرون رفتن از سوریه به اقدامات تروریستی در سرقت و غارت نفت و دیگر ثروت‌ها در مناطق تحت اشغال خود پایان دهند.

شرکت کنندگان در این تجمع بر مقاومت خود در برابر همه اشکال تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ملت سوریه تاکید کردند و شعار سردادند: «آمریکای نژادپرست در میان ملت سوریه جایی ندارد و باید از کشورمان بیرون رود».

این شهرک پیش از این هم شاهد مقابله اهالی با کاروان نظامیان اشغالگر آمریکایی بود که با سد کردن راه کاروان آمریکای آنها را وادار به بازگشت کرده و یک خودروی زرهی آنها را هم پنچر کردند.

شهرها و روستاهای استان الحسکه سوریه در مقطع اخیر شاهد برپایی تجمع‌های متعدد در محکومیت تحریم‌های آمریکا و اشغالگری و دیگر جنایات آن در سوریه بوده است.

انتهای پیام/.

برچسب‌ها:

نظر شما