شناسهٔ خبر: 41406034 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

«بی‌صدا حلزون» کی به سینماها می‌آید؟

فیلم «بی‌صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده به زودی روی پرده سینماها می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلم «بی‌صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده در جشنواره فجر گذاشته به نمایش گذاشته شد و از حیث پرداختن به مضمونی اجتماعی که تاکنون به آن پرداخته نشده بود، نظر منتقدان بسیاری را به سمت خود جلب کرد. 

این فیلم با پرداختن به دنیای ناشنوایان، زندگی زنی را روایت می‌کند که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است. در حقیقت فیلم درگیری یک زوج ناشنوا را تصویر می‌کند که بر سر کاشت حلزون برای فرزند ناشنوای خود اختلاف نظر دارند.

مرتضی شایسته (تهیه‌کننده این فیلم) درباره زمان اکران «بی‌صدا حلزون» به ایلنا گفت: پروانه نمایش فیلم به تازگی صادر شده و به زودی برای اکران آن اقدام می‌کنیم. به هر ترتیب امیدواریم که در ادامه اتفاقات خوبی را برای این اثر شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با شرایط موجود، این اثر قرار است به صورت آنلاین اکران شود یا خیر؟ بیان کرد: در نظر داریم که «بی‌صدا حلزون» را در سینماها اکران کنیم. به این ترتیب احتمالا فیلم را شهریور و مهرماه سال جاری روی پرده سینماها می‌بریم.

گفتنی است هانیه توسلی ، مهران احمدی، پدرام شریفی و محسن کیایی با حضور علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری ، بیژن بافکار، شیرین ولی‌پور و مجتبی شکری از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

نظر شما