شناسهٔ خبر: 41387481 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

مهاجرت مانی رهنما به ترکیه + عکس و بیوگرافی

مانی رهنما خواننده مشهور ایرانی به همراه همسرش صبا راد مجری معروف تلویزیون به کشور ترکیه مهاجرت کردند. در ادامه علت مهاجرت مانی رهنما به ترکیه را می خوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، مانی رهنما خواننده پاپ ایرانی و همسرش صبا راد مجری معروف تلویزیون برای اقامت به ترکیه مهاجرت کردند و رهنما با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش این خبر را اعلام کرد.

 

مهاجرت مانی رهنما به ترکیه + عکس و بیوگرافی

 

شنیده می شود مانی رهنما وصبا راد از ایران رفتند و ترکیه را برای اقامت انتخاب کردند.

 

مهاجرت مانی رهنما به ترکیه + عکس و بیوگرافی

 

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود نوشت: تلخ است خبر ولی مانی رهنما هم به ترکیه مهاجرت کرد. خواننده توانمند و شاگرد خلف بابک بیات. اجرای قطعه »فردا که شد»، بوسه جنجالی روی صحنه از صبا رتد (همسرش) و بازخوانی قطعه « طلای روسیاه» در انتخابات سال 92 در حمایت از روحانی، خبرسازترین موضوعات این خواننده با اخلاق در ایران بود.

 

مهاجرت مانی رهنما به ترکیه + عکس و بیوگرافی

 

عکس و بیوگرافی مانی رهنما و صبا راد

بیوگرافی و عکسهای مانی رهنما خواننده موسیقی پاپ و همسرش صبا راد به همراه عکس پارسا پسر “مانی رهنما” را در ادامه مشاهده نمایید.
 
 
مهاجرت مانی رهنما به ترکیه + عکس و بیوگرافی
 

مانی رهنما در تیر ماه 1350 خورشیدی در نارمک تهران متولد شد. او از کودکی به صوت و آواز علاقه مند بود و از 14 سالگی با خرید یک پیانو، رسماً موسیقی را شروع نمود.


ازدواج مانی رهنما و صبا راد

«صبا راد» مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما با انتشار عکس این خبر را تائید کرد.

 

خواننده موسیقی پاپ درباره آشنایی با صبا راد گفت:آشنایی ما یکدفعه نبود و در یک سلسله مراتب رخ داد ، من و صبا در کارهای زیادی با هم همکاری داشتیم و من همیشه با صدای همسرم در برنامه صبحگاهی رادیو بیدار میشدم و به شوخی گفت گمان میکردم مخاطب همه حرفهای او من هستم.

 

مهاجرت مانی رهنما به ترکیه + عکس و بیوگرافی

 

مهریه صبا راد همسر مانی رهنما

مهریه متفاوت صبا راد یک کلام ا… مجید ، آینه و شمعدان و یک آهنگ عاشقانه است.


بیوگرافی صبا راد

صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود.


او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

 

مهاجرت مانی رهنما به ترکیه + عکس و بیوگرافی


پسر مانی رهنما

مانی رهنما از همسر اول خود جدا شده و یک پسر 17 ساله به نام پارسا دارد که پیانو کار میکند و از دوستان فرهاد مدیری پسر مهران مدیری است.

 

مهاجرت مانی رهنما به ترکیه + عکس و بیوگرافی


فعالیت هنری

در مهر ماه سال 1371 به نزد بابک بیات رفت و از همان جا کلید فعالیت هنری جدی خود را زد. در طی 6 سال کار با بابک بیات، اصول خوانندگی را فرا گرفت و سبک صدای خود را نیز پیدا کرد که در سال 1376 و در فیلم «مرسدس» به کارگردانی مسعود کیمیایی این سبک را اجرا نمود. با شعری از ایرج جنتی عطایی.


جایزه بهترین خواننده

در سال 1377 و در اولین جشنواره موسیقی پاپ، موفق به دریافت جایزه بهترین خواننده شد. در سال 1377 آلبوم «مرسدس» و در سال 1378 آلبوم «فصل پرواز» به آهنگسازی بابک بیات و اشعاری از شهین حنانه و پیام پارسا را منتشر نمود که آهنگ پرنده از آهنگهای شناخته شده این مجموعه است.

 


تدریس مانی رهنما

به گزارش نمناک، مانی رهنما از سال 1382 تا کنون به تدریس و پرورش هنرجویان مستعد و معرفی آنها در قالب آلبومهایی مثل «دهکده» با صدای کسری و «تعطیل عمومی» با صدای محسن وحیدی، پارسا حسینی و شهاب مظفری، بردیا و پارسا حبیبی و فرجام و غیره پرداخته است. او در سال 1392 ترانه طلای روسیاه را برای حمایت از حسن روحانی بازخوانی کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما