شناسهٔ خبر: 41387041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

سرمربی بارسا: قهرمانی رئال مادرید؟ تا آخرین لحظه می‌جنگیم

سرمربی بارسلونا پیش از دیدار تیمش برابر اوساسونا در نشست خبری حضور پیدا کرد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، اسپوتنیک، کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در آستانۀ دیدار حساس امشب لالیگا  درجمع خبرنگاران حضور یافت. سرمربی آبی‌اناری‌ها به این باور است که حاصل پیروزی‌های رئال مادرید عملکرد خوب آنان است و معتقد است که بخشی از کاستی‌ها و تقصیرها به او مربوط می شود نه کل تیم.
ستین در این باره گفت: «بخشی از مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گیرم اما نه همه آنها را. باور دارم که مربیان همیشه در دسترس ترین افراد برای مقصر قلمداد کردن هستند. فکر نمی‌کنم با تساوی در ۳ بازی خیلی بد عمل کردیم. باید به رئالی‌ها بابت پیروزی در تمام بازی‌هایشان پس از دوران قرنطینه و شروع دوباره فوتبال تبریک گفت.»

    سرمربی بارسلونا در ادامه در مورد وضعیت لیونل مسی و اظهارات اخیر لوییس سوارز بیان داشت: «ناآماده بودن مسی؟ این مسئله حقیقت دارد که او نتوانسته به برخی رکوردهایش برسد اما همه می‌دانیم مسی کیست. او اگر گل هم به ثمر نرساند حتما پاس گل می‌دهد. این نظر او است. هنوز چیزی از دست نرفته. آن‌ها تمام بازی‌های خود را برنده شدند اما ما تا آخرین لحظه می‌جنگیم.»

    در هفتۀ سی‌وهفتم رقابت‌های لالیگا امشب ۱۰ دیدار بطور همزمان برگزار می‌شود. در حساس‌ترین دیدارها، بارسلونا میزبان اوساسونا است و رئال مادرید هم برابر ویارئال به میدان می‌رود.

رئال مادرید در صورت پیروزی در این دیدار قهرمان این فصل لالیگا می شود.

نظر شما