شناسهٔ خبر: 41386750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در البرز: اصناف استان شرایط نامناسب اقتصادی مردم را در اوضاع کرونایی درک کنند

گروه استانها- نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: از کسبه و اصناف استان مجاهدانه می‌خواهم که در رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و در مسئله رعایت انصاف و اخوت در قیمت‌گذاری و مهلت در پرداخت و درک شرایط نامناسب بعضی خانواده‌ها تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرجبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه کرج، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی  در پی شیوع کرونا در استان البرز از مردم خواست تمام مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌دقت و قطعیت اجرا کنند.

وی افزود:اولاً از همه عزیزان در کادر پزشکی و درمانی استان، پزشکان و پرستاران و خدمه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که مجاهدانه و خالصانه در این میدان خدمت حضور حداکثری داشته و خستگی‌ناپذیر به نجات جان بیماران مشغول هستند در پیشگاه خدای تعالی خاضعانه و متواضعانه سپاسگزاری و تشکر می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه  در استان البرز با بیان اینکه مجاهدان خط مقدم سلامت جامعه اجر و پاداش دنیوی و اخروی طلب دارند، بیان کرد: از همه آحاد مردم شریف استان البرز می‌خواهم که نسبت به مصوبات ستاد عالی مقابله با کرونا همچون روزهای شروع مقاومت حساسیت ویژه داشته و دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌دقت و قطعیت اجرا نمایند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکهگاهی بی‌توجهی به این دستورات مقدمات ضرر جانی به عزیزان را فراهم می‌کند که قطعاً ضمان شرعی دارد گفت:همه باید باهم پیمان ببندیم تا نابودی ویروس و از بین رفتن بیماری، رعایت دستورات بهداشتی را بنماییم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه از کسبه و اصناف استان مجاهدانه می‌خواهم که  در رعایت مسائل بهداشتی و  حفظ فاصله اجتماعی و در مسئله رعایت انصاف و اخوت در قیمت‌گذاری و مهلت در پرداخت و درک شرایط نامناسب بعضی خانواده‌ها تلاش کنند، گفت: احسان علوی و تکریم اهل ایمان را از عید قربان و عید غدیر و ایام دیگر جدی بگیرید و رزمایش دیگری را ترتیب دهید.

وی با بیان اینکه از وزیر بهداشت و همکاران گران‌قدرشان در مقابله با زیاده‌خواهی برخی اهالی زر و زورتقدیر می کنیم، متذکر شد: از ایشان می‌خواهم به خاطر ویژگی‌هایی که در این منطقه از جهات مختلف وجود دارد، توجه ویژه به استان البرز داشته و مسئولان استان را در امر کمک‌رسانی به بیماران یاری بیشتری کنند.

انتهای پیام/س

نظر شما