شناسهٔ خبر: 41386547 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

علی دائی بعد از حمله سارقان مسلح به او؛

خوشحالم که دخترم کنارم نبود/ امیدوارم این افراد به سزای اعمالشان برسند تا مردم در آرامش باشند

مرور این اتفاق که چند سال پیش برای کاپیتان سابق تیم ملی افتاده و واکنش علی دایی به این ماجرا، با هشتگ بازی های این روزهای برخی از ورزشکاران و سلبریتی ها در فضای مجازی حقایقی آشکار را برای ما تداعی می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرور این اتفاق که چند سال پیش برای کاپیتان سابق تیم ملی افتاده و واکنش علی دایی به این ماجرا، با هشتگ بازی های این روزهای برخی از ورزشکاران و سلبریتی ها در فضای مجازی حقایقی آشکار را برای ما تداعی می کند. 

اتفاقی که می توانست خدای نکرده باعث صدمات جبران ناپذیری برای شخص علی دایی و اطرافیان او باشد. ماجرا مربوط به چند سال پیش است؛ علی دایی که برای مداوای سرماخوردگی دخترش به بیمارستان رفته بود، مقابل بیمارستان مورد سوء قصد چند سارق قرار می گیرد، اما سارقین به هدف خود نرسیده و فرار می کنند. دایی در مورد این اتفاق می گوید: برای مداوای سرماخوردگی دخترم به بیمارستان رفته بودم که ناگهان یک نفر از پشت سر به من حمله کرد. من هم سریع واکنش نشان دادم و آن فرد فرار کرد و به همراه یک موتورسوار از آنجا رفت. ظاهرا سه نفر بودند که قصد داشتند گردن بند مرا بدزدند اما موفق نشدند.

وی افزود: وقتی آنها فرار کردند من تازه متوجه شدم که گردن‌بندم باز شده و داخل پیراهنم افتاده اما هر چه بود به خیر گذشت و آنها هم فرار کردند. من هم حالم خوب است و خدا را شکر می‌کنم که دخترم در آن لحظه پیش همسرم بود و برای او اتفاق خاصی نیافتاد. امیدوارم این گونه افراد هم از کارهای بد خود پشیمان شوند و همه مردم در کمال امنیت و آرامش زندگی کنند.

 

هشتگ بازی این روزهای برخی از ورزشکاران و سلبریتی ها در فضای مجازی برای دفاع از سه تن از عناصر تجاوز به حقوق مردم و سرقت مسلحانه، شاید نیاز به تاملی بیشتر از سوی این افراد در این ماجرا باشد. زیرا تجربه ثابت کرده قضاوت عجولانه همین سلبریتی ها در رویدادهای مشابه، سرانجام با عذرخواهی همان چهره های معروف همراه بوده است. 

انتهای پیام/

نظر شما