شناسهٔ خبر: 41386370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرداخت 730 میلیارد ریال بهای خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان سیستان و بلوچستان

مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون، خرید 32 هزار تن گندم با موفقیت انجام شده و امسال شعب این بانک، مبلغ 730 میلیارد ریال بهای خرید تضمینی گندم را به حساب کشاورزان استان واریز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان با مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

امیرحسام قزلباش در این دیدار به تشریح بخشی از فعالیت‌های بانک کشاورزی پرداخت و اظهار کرد: شعب بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال جاری تاکنون، مبلغ 730 میلیارد ریال بهای خرید تضمینی گندم را به حساب کشاورزان استان واریز کردند.

مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون، خرید 32 هزار تن گندم با موفقیت انجام شده است.

این مسؤول ادامه داد: پرسنل این بانک با فرهنگ سازمانی اصیل و احساس مسئولیت در برابر هم نوع، مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک های اهدایی در قالب اهدای مانده مرخصی و یا ارسال وجوه به سیل زدگان استان داشتند.

وی گفت: در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی، دو مدرسه 6کلاسه در بخش های ملکی هیرمند و جلگه چاه اسحق دلگان نیز توسط این بانک احداث شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته 5 هزار و 410 میلیون ریال تسهیلات در زمینه‌های مختلف پرداخت کرده‌ایم، در سال جاری نیز 762 میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف واریز شده است.

این مسؤول بیان کرد: تاکنون، 3 هزار و 308 فقره تسهیلات اشتغال پایدار در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به نقش  اثرگذار رسانه ها در انعکاس و بازتاب عملکرد ارگان های مختلف، گفت: برخی از رسانه‌ها آنگونه که باید فعال نیستند و ضریب نفوذ لازم را در بین مردم ندارند که این مهم باید آسیب شناسی شود.

قزلباش با تاکید بر پایش و بررسی عملکرد رسانه‌ها و خبرنگاران توسط خانه مطبوعات افزود: انتظار می‌رود خانه مطبوعات به عنوان متولی اصلی، خبرنگاران و رسانه‌های فعال استان را به ارگان‌های مختلف معرفی کند.

انتهای پیام/3139

نظر شما