شناسهٔ خبر: 41386267 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بازیگر مشهور بعد از حمله به وی با سلاح سرد/ با جیغ و داد از پلیس خواستم او را دستگیر کند

ماجرای سرقت مسلحانه، زورگیری و حمله به یکی از بازیگران چهره سینما، تئاتر و تلویزیون که در دو سه سال پیش افتاده بود و واکنش این بازیگر به ابن ماجرا، در این روزهای هشتگ بازی برخی سلبریتی ها در فضای مجازی، حقیقتی دیگر را در ذهن عموم آشکار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرای سرقت مسلحانه، زورگیری و حمله به یکی از بازیگران چهره سینما، تئاتر و تلویزیون که در دو سه سال پیش افتاده بود و واکنش این بازیگر به ابن ماجرا، در این روزهای هشتگ بازی برخی سلبریتی ها در فضای مجازی، حقیقتی دیگر را در ذهن عموم آشکار می کند.

ماجرا از این قرار بوده که فریادهای بازیگر زن معروف در خیابان فاطمی باعث شده تا پلیس عملیات دستگیری یک مزاحم را در دستور کار خود قرار دهد. رویا میرعلمی بازیگرمشهور تلویزیون، سینما و تئاتر چند سال پیش مورد حمله یک دزد قرار می گیرد. این دزد با یک شیوه عجیب قصد زورگیری داشته است.

این بازگیر سینما در این خصوص می گوید: با خودروی شخصی ام در محدوده فاطمی در حال تردد بودم که در یک لحظه مرد جوانی به سمت خودروام یورش برد و کاغذی را که روی آن نوشته بود "اگر جیغ بزنی با کارد می زنمت" را به شیشه خودرو چسبانده بود و تلاش می کرد تا با ترساندن من لوازم مرا به سرقت ببرد.

وی ادامه داد: جیغ های من این دزد را غافلگیر کرد و در حالی که دستپاچه قصد فرار داشت توسط پلیس که در همان نزدیکی بود دستگیر شد.

هشتگ بازی این روزهای برخی سلبریتی ها در فضای مجازی برای دفاع از سه تن از عناصر تجاوز به حقوق مردم و سرقت مسلحانه، شاید نیاز به تاملی بیشتر از سوی این افراد در این ماجرا باشد. زیرا تجربه ثابت کرده قضاوت عجولانه همین سلبریتی ها در رویدادهای مشابه، سرانجام با عذرخواهی همان چهره های معروف همراه بوده است. 

انتهای پیام/

نظر شما