شناسهٔ خبر: 41384787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

‍مشارکت بیشتر جوانان با تدوین شیوه نامه جدید برگزاری ستاد ساماندهی

تدوین شیوه نامه جدید برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران،مشارکت بیشتر جوانان شهرستان‌ها را به ارمغان می‌آورد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های کرونایی موجب شد تا به ظرفیت‌های جدید در برگزاری جلسات ستاد ساماندهی روی آوریم، گفت: این جلسه طبق آئین نامه ستاد به ریاست استاندار به عنوان رییس ستاد ساماندهی امور جوانان و سایر اعضا برگزار شد، اما با موافقت استاندار در دومین جلسه استان،فرمانداران به عنوان روسای ستاد شهرستانی، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها در کنار نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد جوانان هم به صورت ویدئو کنفرانسی حاضر شدند.

او افزود: علاوه بر حضور این اعضا در جلسه استانی ستاد ساماندهی امور جوانان، فرصت خوبی است تا مطالبات شهرستانی جوانان نیز در حضور فرمانداران پیگیری شود.

ییلاقی ضمن برشمردن مزایای مهم برگزاری جلسات جوانان به صورت ویدئو کنفرانس و در وسعت استانی، گفت: در جلسه اخیر ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران که با حضور ارزشمند آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری بهره ببریم، تعدادی از جوانان استان به صورت ویدئو کنفرانسی در جلسه مشارکت داشتند که گزارش فعالیت و برنامه‌های آن‌ها مورد استقبال مدیران قرار گرفت.

او دستاورد‌های جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان را مفید و ثمربخش دانست و ابراز امیدواری کرد، در آینده نزدیک و با نگاه ویژه استاندار محترم، با تدوین شیوه نامه‌ای نظامند، مطالبات، پیشنهاد‌ها و برنامه‌های جوانان استان نیز به صورت جامع در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان پیگیری شود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تاکید براینکه خطرات کرونا را جدی می‌گیریم، اما سعی خواهیم کرد با ابتکارات، از آسیب زا بودن محدودیت‌های کرونایی بکاهیم افزود: معتقدم جوانان و تشکل‌های مردم نهاد جوانان مازندران نیز این ظرفیت را دارند که در شرایط سخت فعلی در کنار مردم و مسئولان بایستند و با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در استان از هر تهدیدات فرصتی برای توسعه بسازند.
 
انتهای پیام/س

نظر شما