شناسهٔ خبر: 41380733 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش تمرین فوتبال استقلال| کاپیتان به بازی فردا می‌رسد/ تعجب مجیدی از حضور زیاد کلاغها

تمرین فوتبال استقلال تهران صبح امروز در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین تمرین فوتبال استقلال پیش از بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد و بازیکنان این تیم بعدازظهر امروز راهی آبادان خواهند شد. 

* بازیکنان تیم استقلال پیش از شروع تمرین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پس از عبور از تونل ضدعفونی مورد سنجش علائم ظاهری توسط کادرپزشکی تیم قرار گرفتند و وارد رختکن زمین شماره 2 شدند.

* ووریا غفوری هنگام ورود به رختکن در پاسخ به این سؤال که آیا به بازی فردا مقابل صنعت نفت می‌رسد، گفت: بله ان‌شاءالله.

* پیش از آغاز تمرین استقلال در زمین شماره 2 کلاغ‌های زیادی حضور داشتند و به همین خاطر فرهاد مجیدی که برای چیدن ابزار تمرین و صحبت با مجید نامجو مطلق وارد زمین شده بود از این مسئله شگفت‌زده شد و حضور زیاد کلاغ‌ها در زمین را به نامجومطلق اعلام و ابراز تعجب کرد.

* هنگام ورود بازیکنان استقلال به زمین، سیدحسین حسینی به خبرنگاران گفت شما جرأت دارید که به تمرین ما آمدید.

* بازیکنان استقلال رأس ساعت 11:30 دقیقه وارد زمین چمن شدند.

* پیش از شروع تمرین، فرهاد مجیدی برای انتخاب بازیکنان مصاحبه شونده با کلیه آنها مشورت کرد، در این هنگام محمد دانشگر روزبه چشمی را برای مصاحبه به سرمربی تیم معرفی کرد. 

* طولانی شدن مصاحبه علی کریمی با رسانه‌ها واکنش فرهاد مجیدی را در پی داشت به طوری که خطاب به هافبک تیمش اعلام کرد کتاب را ببند و بیا!

* بازیکنان استقلال پس از نرم‌دوی و گرم کردن در دسته‌های مختلف به بازی آقاوسط پرداختند و دروازه‌بان‌های تیم هم زیرنظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرینات اختصاص خودشان را انجام دادند.

بازیکنان استقلال پس از تمرین بازی در فضای فشرده به کار با توپ و سپس بازی درون‌تیمی مشغول شدند.

انتهای پیام/

نظر شما