شناسهٔ خبر: 41375198 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

یادداشت|

پیام‎ هشدارآمیز انصارالله به رژیم صهیونیستی؛ اراضی اشغالی در تیررس نیروهای یمنی؟

خبرگزاری میزان- مقاومت یمن با برهم زدن معادلات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی را در وضعیت دشواری قرار داده این در حالی است که اخیرا به سران رژیم صهیونیستی هشدار داده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - مقاومت یمن همه معادلات نظامی را بر هم زده است؛ ژنرال‌های چند ستاره دنیا، انگشت به دهان مانده‌اند که چگونه یک کشور و مردم فقیر، مقابل ماشین جنگی سعودی‌ها که از تسلیحات پیشرفته آمریکایی بهره می‌برند، اینگونه ائتلاف عربی را زمینگیر کرده‌اند.

هر روز که از جنگ عربستان سعودی علیه یمن می‌گذرد شگفتی‌هایی تازه از مردم انقلابی و با ایمان یمن دیده می‌شود.

بر اساس معادلات نظامی، یمن در همان روز‌های نخست آغاز حمله عربستان و کشور‌های همسو با آن باید سقوط می‌کرد، اما اینگونه نشد و با وجود گذشت بیش از ۵ سال از تجاوز رژیم سعودی، دنیا شاهد برتری یمن بر ائتلاف متجاوز عربستان است.

اکنون عمق خاک عربستان سعودی در تیررس موشک‌ها و پهپاد‌های نیرو‌های مردمی و ارتش یمن است که باور آن برای جنگ سالاران و جنگ افروزان سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی غیر قابل باور است.

عملیات تازه نیرو‌های مردمی و ارتش یمن به مواضعی در عمق خاک عربستان سعودی، افزایش توان نظامی و تهاجمی آنها را نشان می‌دهد، قدرتی که با اتکاء به داشته‌های درونی یمن به دست آمده است.

حتی نیرو‌های انقلابی یمن اعلام کرده‌اند که قادر هستند اسرائیل را هدف قرار بدهند و این فرایند و هشدار، معادلات نظامی منطقه را به شدت به نفع جبهه مقاومت تغییر داده است.

سران رژیم صهیونیستی از این بابت بسیار نگران هستند چرا که از یک سو در نزدیکی خود حزب الله قدرتمند را دارند، از سوی دیگر سوریه و اکنون نیز نیرو‌های مردمی یمن هستند که برای صهیونیست‌ها خط و نشان می‌کشند.

نکته مهم در پاسخ نیرو‌های مردمی و انقلابی یمن و ارتش این کشور در این است که تاکنون سعی داشته‌اند مراکز حساس نظامی و اقتصادی عربستان سعودی را هدف قرار بدهند و در این گونه عملیات موفق بوده‌اند؛ نمونه بارز آن حمله به تأسیسات نفتی آرامکو در عمق خاک عربستان سعودی بود، اما سعودی‌ها همه حملات هوایی و موشکی خود را به شهر‌ها و روستا‌هایی که مردم عادی در آن ساکن هستند انجام می‌دهند و با تحت فشار قرار دادن مردم مظلوم یمن سعی دارند با ایجاد کمبود مواد قضایی، دارویی و تجهیزات پزشکی، این کشور و مردم را به زانو در آورند.

سران عافیت طلب و خوشگذارن سعودی و اماراتی اکنون حتی در کاخ‌های خود در امان نیستند، چرا که نیرو‌های انصارالله اعلام کرده‌اند که کاخ‌های سران سعودی و اماراتی را نیز هدف قرار خواهند داد.

جنبش انصارالله در هشدار و تهدید خود بلوف نمی‌زند چرا که هر گاه اعلام کرده واکنش‌ آنها به جنایات ائتلاف سعودی در کشتار مردم مظلوم یمن چه خواهد بود، در کمترین زمان، پاسخ داده و مواضع نظامی و اقتصادی سعودی‌ها را هدف موشک‌ها و پهپاد‌های عملیاتی خود قرار داده است.

عملیات تازه نیرو‌های مقاومت یمن علیه عربستان سعودی، دارای پیام‌های روشنی به متجاوزان است، اگرچه حکام عربستان همچنان بر طبل جنگ و جنایت می‌کوبند اما اگر هشدار‌های انصارالله را جدی نگیرند بر اساس وعده‌های داده شده یمنی در انجام عملیات، باید در انتظار ویرانی کاخ‌های خود در عمق خاک عرستان باشند.

علاوه بر این هشدار انصارالله یمن و ارتش این کشور در هدف قرار دادن اسرائیل یک هشدار جدی است که احتمال می‌رود آنها اهداف این رژیم را در اراضی اشغال شده هدف قرار دهند که البته توانایی آن در ارتش و انصارالله وجود دارد.

اگر نیروی مقاومت یمن، به اهدافی در اسرائیل حمله کند که دور از انتظار نیست، تحولات و اتفاقاتی در منطقه غرب آسیا خواهد افتاد که سرنوشت ساز و تعیین کننده است.

اکنون مهمترین بخش هشدار‌های فرماندهان انصارالله و ارتش این کشور، حمله به مواضع صهیونیست‌هاست، اسرائیل آنگونه که اطلاعات و اخبار به دست آمده می‌گوید، عربستان را در حمله به یمن حمایت می‌کند و حتی خلبانان صهیونیست در حملات هوایی به مردم بی دفاع و مظلوم یمن نقش دارند، از آنجا که دشمن اصلی مسلمانان و جهان اسلام، رژیم صهیونیستی است، توانایی واکنش ویرانگر در نیرو‌های یمن وجود دارد و این احتمال اگر به واقعیت بپیوندد، توازن قدرت در منطقه به شدت به سود جبهه مقاومت اسلامی است.

پس می‌توان در انتظار یک شگفتی دیگر از سوی انصارالله و ارتش یمن بود؛ در این شرایط که آمریکا به شدت درگیر مسائل داخلی است و اراضی اشغالی نیز صحنه درگیری مردم و حاکمیت است، برای انصارالله یمن فرصت بسیار مناسبی خواهد بود که همگان را شوکه کند؛ انصارالله تاکنون هر هشداری که داده عمل کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما