شناسهٔ خبر: 41372568 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

روایت تصویری

نشست مدیران ارشد و فعالان فرهنگی استان با هدف تبیین، تشریح و تقویت جایگاه مهم و تاثیر گذار نماز جمعه برگزار شد.

با هدف هم اندیشی، تبیین، تشریح و تقویت جایگاه ویژه و تأثیرگذار نماز جمعه، نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد و فعالان فرهنگی استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، نشست هم اندیشی مدیران ارشد و فعالان فرهنگی استان با هدف تبیین و تشریح جایگاه ویژه و تأثیرگذار نماز جمعه برگزار شد.
در این جلسه که مسئولان بخش دستگاه‌های اجرایی، نظامی و نظارتی استان حضور داشتند بر تقویت و توسعه همه جانبه نماز جمعه و جایگاه ویژه این فریضه الهی، بهره گیری از ظرفیت های مختلف این مهم در راستای حل مشکلات جامعه و مردم و رشد و ارتقاء آموزه‌های دینی و معارف اسلامی تاکید شد.
همچنین ابعاد مختلف مستتر در نماز جمعه از جمله بعد سیاسی، اجتماعی، عبادی، اقتصادی و فرهنگی آن مورد بررسی قرار گرفت و از نماز جمعه به عنوان رسانه‌ای تاثیرگذار در فضای عمومی جامعه با گستره مخاطبان بی شمار یاد شد.
گفتنی است در راستای نشر معارف دینی، تقویت، توسعه و اهمیت نماز جمعه، دستگاه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، نظامی و نظارتی در بستر همفکری و هم‌افزایی برای تحقق هر چه بیشتر اهداف و خط مشی های تعیین شده تلاش خواهند کرد.

نظر شما