شناسهٔ خبر: 41372433 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کاپیتان اتلتیکو: رئال لیاقت قهرمانی را دارد

سائول نیگز کاپیتان اتلتیکو معتقد است اگر رئال قهرمان شود، قطعا شایستگی های لازم را داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله تنها دو بازی تا پایان لالیگا، رئال با 4 امتیاز بیشتر از بارسلونا شانس اول قهرمانی است و می تواند پنجشنبه پیش رو با برتری برابر ویارئال به هدف خود برسد.

در هفته های اخیر رسانه های نزدیک به بارسلونا بحث های داوری و تمایل وی ای آر به رئال را مطرح کرده اند تا شایستگی های این تیم برای قهرمانی را زیر سوال ببرند اما بسیاری معتقدند رئال با کسب 9 برد متوالی پس از شروع مجدد لالیگا، به اندازه کافی شایستگی هایش برای بالا بردن جام را نشان داده است. کاری که بارسا انجام نداد و سه بار برابر سلتا، سویا و اتلتیکو متوقف شد تا برتری دو امتیازی ای که پیش از شروع مجدد بازی ها نسبت به رئال داشت را از دست بدهد.

 

 

 

 

سائول نیگز کاپیتان اتلتیکو و تیم ملی اسپانیا معتقد است که اگر رئال قهرمان شود، قطعا لیاقتش را داشته است. او به رادیو مارکا گفت:« اگر رئال در نهایت فاتح لالیگا شود، به شایستگی این کار را انجام داده و لایقش بوده است. همیشه تیمی قهرمان می شود که در مدت زمانی طولانی تر نسبت به تیم های دیگر شرایط آرمانی خود را حفظ کرده و توانسته در بالاترین سطح، بیشترین امتیازات را جمع کند. اگر وی ای آر بیش از همه برای رئال پنالتی اعلام کرده، به خاطر حملات بیشتر این تیم و اصرارشان به خلق موقعیت درون محوطه جریمه حریفان است.»

 

 

 

 

هدف اول اتلتیکو نیز قرار گرفتن در رتبه سوم است و فعلا به این مهم نیز دست یافته ولی باید در دو هفته پایانی، فاصله اش با سویا را حفظ کند. سائول در این رابطه گفت:« می خواهیم هر طور که شده سوم شویم و معتقدم رتبه سومی با چهارمی فرق دارد. دوست داریم لالیگا را به بهترین شکل تمام کرده و سپس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و بازی با لایپزیش فکر کنیم. با این تیمی که داریم، می توانیم امسال سرانجام به رویای مان که قهرمانی اروپاست، دست پیدا کنیم.»

نظر شما